hvordan skal jeg gå fra ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Anonym trådstarter

hej piger!

jeg har besluttet at gå fra min kæreste efter syv år sammen, vi har en søn på 7 måneder sammen, hus, hund og bil!!

Jeg har i lang tid ikke været lykkelig og synes selv at min søn vil få det bedre hvis hans mor og far ikke bor sammen, problemer er bare at jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre det!! Jeg er vildt ked af det og mister rigtig meget når jeg går fra ham, føler bare ikke at vi kan løse vores problermer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Lisbeth85

Hvis du er fast besluttet på at gå, så skal du fortælle ham det så snart du kan, da ingen af jer er tjent med at blive sammen så. Men til sidst i dit indlæg skriver du, at du ikke føler, at du kan løse jeres problemer? Altså det lyder ikke for mig, som om du er 100% fastbesluttet. Det er vigtigt at være det i sådan en situation.

Men hvis du vil gå fra ham, så fortæl ham det stille og roligt. Fortæl ham om dine tanker, og hvorfor du går. Da jeg blev forladt fik min eks det til at lyde som om det var MIG der slog op(!), og det havde jeg det så skidt med. Så tag ansvar for situationen selv, og forklar ham, at det er dig der vil gå og hvorfor. Der er ingen let måde, at få sådan noget sagt på, men du kan evt. skrive lidt stikord, hvis det går helt i sort for dig.

Hvis I ikke har prøvet at snakke med nogen ang. jeres forhold eller mangel på samme, så kunne det også være en god idé. Jeg ville ønske at min ekskæreste havde snakket med mig, så vi kunne få vores løst, men ak, han beslutede det hele indeni ham selv, og droppede bomben for 2 mdr. siden ca. Meget hårdt.

Men find ud af om det er den rigtige beslutning at smutte, eller om du vil bruge kræfter på at kæmpe. Og så må du tage den derfra. Knus og held og lykke med det hele

Anmeld

18. oktober 2010

betina21

det skal du ikke være ked af jeg har selv så da jeg ved hele ikke hvad jeg skal gør så jeg sys hele tiden vi er uvenner og vi har en datter på snart 2 år jeg kan ikke få mig selv til og går fra ham fordi han har ikke rigtig noget familie tilbage hans mor og far er døde så kender det godt 

men du har mange varm knus her fra ørselv ved ringsted

Anmeld

18. oktober 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker også at hvis du er helt sikker på at din beslutning er den rigtige, så må du snakke med ham så hurtigt som muligt.

du skriver at i har nogle problemer som du ikke ser en løsning på, men det lyder ikke som om det er noget i har prøvet at løse sammen.

man mister altid meget ved et brud, men man mister mere ved ikke at tillade sig selv at være lykkelig. så er brudet det rigtige for dig, så ønsker jeg dig al mulig held og lykke med det.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.