Hvis du er fast besluttet på at gå, så skal du fortælle ham det så snart du kan, da ingen af jer er tjent med at blive sammen så. Men til sidst i dit indlæg skriver du, at du ikke føler, at du kan løse jeres problemer? Altså det lyder ikke for mig, som om du er 100% fastbesluttet. Det er vigtigt at være det i sådan en situation.
Men hvis du vil gå fra ham, så fortæl ham det stille og roligt. Fortæl ham om dine tanker, og hvorfor du går. Da jeg blev forladt fik min eks det til at lyde som om det var MIG der slog op(!), og det havde jeg det så skidt med. Så tag ansvar for situationen selv, og forklar ham, at det er dig der vil gå og hvorfor. Der er ingen let måde, at få sådan noget sagt på, men du kan evt. skrive lidt stikord, hvis det går helt i sort for dig.
Hvis I ikke har prøvet at snakke med nogen ang. jeres forhold eller mangel på samme, så kunne det også være en god idé. Jeg ville ønske at min ekskæreste havde snakket med mig, så vi kunne få vores løst, men ak, han beslutede det hele indeni ham selv, og droppede bomben for 2 mdr. siden ca. Meget hårdt.
Men find ud af om det er den rigtige beslutning at smutte, eller om du vil bruge kræfter på at kæmpe. Og så må du tage den derfra. Knus og held og lykke med det hele 
Anmeld