Anbefal en blender :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

elluL

Ja nu har Milan fået hirsegrød snart i en måned, og det får han to gange dagligt. Nu kunne jeg så godt tænke mig at give ham noget andet til aftensmad, så som noget kartoffel/grøntsagsmos.

Men. men men, den blender vi har, er simpelthen det værste jeg længe har prøvet, det larmer så hele opgangen kan hører det, og så går det bare såååååå langsomt. Så ja vi mangler en ny. Men hvilken en skal det så være??? Der er jo så mange at vælge imellem.

Hvilken en har i? Godt/dårligt? Kan i anbefale en?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

L.J.L

Hej søde.

Jeg har sådan en Kenwood smoothie blender som jeg også brugte til Lauritz grøntsagsmos. Den larmer, men hvilken blender gør ikke det?

Den er god netop fordi jeg også bruger den til smoothies

Anmeld

18. oktober 2010

elluL

linselouise skriver:

Hej søde.

Jeg har sådan en Kenwood smoothie blender som jeg også brugte til Lauritz grøntsagsmos. Den larmer, men hvilken blender gør ikke det?

Den er god netop fordi jeg også bruger den til smoothies

Hej søde!

Haha, ja okay. Hvad havde jeg regnet med! En lydløs blender EJ, vores er bare forfærdelig, ved godt de larmer men den her, ej men altså.

Men lyder godt med smoohtie, elsker jeg bare, og laver, rettere sagt lavede det meget, men blenderen kan simpelthen ikke klare de frosne bær!

Måske jeg sku kigge på sådan en du har, som dur til begge ting! Hvor kan man så lige finde sådan en?

Anmeld

18. oktober 2010

smokin

kitchen aid!!!!

Anmeld

18. oktober 2010

elluL

Malousen skriver:

kitchen aid!!!!

Ja har kigget på den! Men kan de det samme alle sammen, synes ikke de alle er ens udadtil?

Anmeld

18. oktober 2010

LauraLW

husk at du ikke skal blende frisk-kogte (altså varme) kartofler, det gør mosen meget sej - noget med stivelsen i kartoflerne. Afkølede kartofler kan dog fint blendes. Bare en sidebemærkning :-)

Anmeld

18. oktober 2010

elluL

LauraLW skriver:

husk at du ikke skal blende frisk-kogte (altså varme) kartofler, det gør mosen meget sej - noget med stivelsen i kartoflerne. Afkølede kartofler kan dog fint blendes. Bare en sidebemærkning :-)

Tak! Det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over! Hvad gør man så? Varmer det igen eller hva? Dumt spørgsmål, jeg ved det Og hvad med andre grøntsager, kan man heller ikke det?

Anmeld

18. oktober 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

Hej søde!

Haha, ja okay. Hvad havde jeg regnet med! En lydløs blender EJ, vores er bare forfærdelig, ved godt de larmer men den her, ej men altså.

Men lyder godt med smoohtie, elsker jeg bare, og laver, rettere sagt lavede det meget, men blenderen kan simpelthen ikke klare de frosne bær!

Måske jeg sku kigge på sådan en du har, som dur til begge ting! Hvor kan man så lige finde sådan en?

Elgiganten kunne jeg godt forestille mig havde den

Anmeld

18. oktober 2010

smokin

lullebulle skriver:

Ja har kigget på den! Men kan de det samme alle sammen, synes ikke de alle er ens udadtil?

elsker min kitchen aid.... i hvert fald

Anmeld

18. oktober 2010

LauraLW

Tak! Det havde jeg faktisk slet ikke tænkt over! Hvad gør man så? Varmer det igen eller hva? Dumt spørgsmål, jeg ved det Og hvad med andre grøntsager, kan man heller ikke det?

Altså i bøgerne står der at man skal mose det igennem en si.. MEGET omstændigt, og jeg gik helt kold på den dumme kartoffelmos. Så jeg er begyndt at koge til et par dage (og koger dem når de ikke skal bruges - så jeg bare kan tage mig god tid, ingen stress etc.) og så når jeg skal lave mos (næste dag) så varmer jeg lidt i mikrobølgeovnen og så kan man fint stavblende uden problemer. Mener ikke det gælder andre grøntsager - du kan sagtens koge gulerødder og brocoli etc og blende/mose med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.