Øvøvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

NinaNymannMadsen

nu har vi alle ferie her hjemme.
men vi har ingen penge jo til det vi skal ha penge til og det så det.
der er kæmpe legeland i vesthallerne i horsens idag og det koster 60 kr pr barn pr dag, og det ville vi rigtig gerne for astas skyld men øvøvøv vi har ikk 60 kr vi lige kan hive ud og give hende den tur, ikk før onsdag og der har vi bare planer fra onsdag til søndag nærmest.
nu have vi lige glædet os sådan men sådan er det jo bare.
ved godt 60 kr ikk er meget, men når det i forvejen er småt med penge så kan man ikke bare hive det ud og sige idag gør vi sådan og sådan, der skal være råd til mad, og bleer, og diverse ting til asta og os selv for at vi kan komme igennem hverdagen jo.

bare et lille øv indlæg her fra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Astasmor skriver:

der er kæmpe legeland i vesthallerne i horsens idag og det koster 60 kr pr barn pr dag, og det ville vi rigtig gerne for astas skyld men øvøvøv vi har ikk 60 kr vi lige kan hive ud og give hende den tur, ikk før onsdag og der har vi bare planer fra onsdag til søndag nærmest.
ved godt 60 kr ikk er meget, men når det i forvejen er småt med penge så kan man ikke bare hive det ud og sige idag gør vi sådan og sådan, der skal være råd til mad, og bleer, og diverse ting til asta og os selv for at vi kan komme igennem hverdagen jo.

men søde ven, Asta er jo ikke ret gammel endnu... Så hun vil da hygge sig lige så fint ved en tur ud i efterårsbladene og lege... eller en tur på en legeplads osv... :0)

det er der ingen grund til at være så øv over, det er øv når økonomien er så stram. Men gem hellere de 60kr til Asta er større og får mere ud af det:=)

Anmeld

18. oktober 2010

Corn

Ni-ko-li-ne skriver:

men søde ven, Asta er jo ikke ret gammel endnu... Så hun vil da hygge sig lige så fint ved en tur ud i efterårsbladene og lege... eller en tur på en legeplads osv... :0)

det er der ingen grund til at være så øv over, det er øv når økonomien er så stram. Men gem hellere de 60kr til Asta er større og får mere ud af det:=)

præcis

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Astasmor skriver:

og shit mand, hvor du ligner Mia Lyhne på dit profil billede:0) det er en kompliment;0)

Anmeld

18. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det ved jeg godt men ville så gerne for flere af mine veninder med børn på same alder skal der op og så var der jo nogen asta kunne lege med.
men så må vi jo bare tage i lunden og lege i stedet for her sener...

det var også for ikke bare lave de samme ting vi laver til dagligt.

Anmeld

18. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Ni-ko-li-ne skriver:

og shit mand, hvor du ligner Mia Lyhne på dit profil billede:0) det er en kompliment;0)

den har jeg hørt før. det er der mange der siger jeg gør.

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Astasmor skriver:

ja det ved jeg godt men ville så gerne for flere af mine veninder med børn på same alder skal der op og så var der jo nogen asta kunne lege med.
men så må vi jo bare tage i lunden og lege i stedet for her sener...

det var også for ikke bare lave de samme ting vi laver til dagligt.

men de der veninder, kunne de ikke indfinde sig hjemme ved dig imorgen? så kunne i lege der?

jeg kender det godt... men du skal altså ikke have dårlig samvittighed overfor Asta!

der er kommet en tendens i samfundet til at børn skal alt muligt lige fra helt små af, og det er ikke nødvendigvis nødvendigt eller det der er det bedste

Anmeld

18. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Ni-ko-li-ne skriver:

men de der veninder, kunne de ikke indfinde sig hjemme ved dig imorgen? så kunne i lege der?

jeg kender det godt... men du skal altså ikke have dårlig samvittighed overfor Asta!

der er kommet en tendens i samfundet til at børn skal alt muligt lige fra helt små af, og det er ikke nødvendigvis nødvendigt eller det der er det bedste

kunne jeg nok godt finde ud af.
hvertfald med nogen af dem.

har heller ikk dårlig samvitighed, kunne bare ha været hyggeligt. men det kommer igen til næste år så måske det kunne vi jo bare tage afsted.

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Astasmor skriver:

kunne jeg nok godt finde ud af.
hvertfald med nogen af dem.

har heller ikk dårlig samvitighed, kunne bare ha været hyggeligt. men det kommer igen til næste år så måske det kunne vi jo bare tage afsted.

ja så gør i det næste år og så kan Asta skkert gå og alt muligt, så bliver det rigtig sjovt! :0)

Anmeld

18. oktober 2010

NinaNymannMadsen

Ni-ko-li-ne skriver:

ja så gør i det næste år og så kan Asta skkert gå og alt muligt, så bliver det rigtig sjovt! :0)

asta kan gå allerede. hun er 15 mdr. men ja hun får sikkert mere ud af det næste år der er hun alligevel 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.