Kæmper med følelserne i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Filuka

Synes fandme at det er hårdt i dag. Var igennem 2. forsøg IUI-H for en uge siden, og havde håbet på ikke at mærke noget som helst. Efter 1. forsøg havde jeg mange smerter lige indtil mens kom på testdagen. Spekulerer nu på om det jeg mærker denne gang også er begyndende mens kramper. Det niver og prikker, og det kommer i bølger og flytter rundt. Har også ømme dutter og indimellem kvalme. Trætheden tænker jeg ikke så meget over, da jeg har været meget træt længe. Tænker bare over hvor dum jeg kommer til at føle mig på mandag eller hvis jeg overhovedet når så langt inden mens kommer.

Har fri i dag og i morgen, men har ikke lyst til at gå nogen steder, da der er efterårsferie og der er børnemekka og familiehygge over alt i byen. Jeg er pædagog og elsker mit arbejde - men det rammer bare på en anden måde når jeg ser familier og deres børn i min fritid.Har lyst til at burre mig selv inde indtil mandag.

Jeg er gal på mig selv og hader min krop

Skulle bare lige have luft... min evige optimisme er ikke at finde i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Leonora

Filuka skriver:

Synes fandme at det er hårdt i dag. Var igennem 2. forsøg IUI-H for en uge siden, og havde håbet på ikke at mærke noget som helst. Efter 1. forsøg havde jeg mange smerter lige indtil mens kom på testdagen. Spekulerer nu på om det jeg mærker denne gang også er begyndende mens kramper. Det niver og prikker, og det kommer i bølger og flytter rundt. Har også ømme dutter og indimellem kvalme. Trætheden tænker jeg ikke så meget over, da jeg har været meget træt længe. Tænker bare over hvor dum jeg kommer til at føle mig på mandag eller hvis jeg overhovedet når så langt inden mens kommer.

Har fri i dag og i morgen, men har ikke lyst til at gå nogen steder, da der er efterårsferie og der er børnemekka og familiehygge over alt i byen. Jeg er pædagog og elsker mit arbejde - men det rammer bare på en anden måde når jeg ser familier og deres børn i min fritid.Har lyst til at burre mig selv inde indtil mandag.

Jeg er gal på mig selv og hader min krop

Skulle bare lige have luft... min evige optimisme er ikke at finde i dag..

Øv din stakkel..tror det er helt normalt at du har humør svingninger....Og synes du skal forsøge selvom det er svært at tænke positivt om der der sker i din mave....for det er jo ikke sikkert at du får mens....

Jeg krydser for at den bliver væk den dumme mens...

Stort knus mig

Anmeld

18. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kender følelsen alt for godt. Har været igennem 3 gange IUI uden resultat.

Håber det bliver lidt lettere igen og krydser fingre for at det lykkes for dig snart

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaValby

Du får lige et kæmpe

Den følelse som du har kender jeg også alllllt for godt. Vi er i gang med vores tredje forsøg og har test dag på fredag, og jeg har samme symptomer som dig, jeg er dog også mega træt.

Jeg oplever også rigtig mange smerter men ikke så meget her den tredje gang. Jeg tror at det er fordi kroppen lige skal vænne sig til de dumme homoner.

for at det lykkes for jer denne gang.

Anmeld

18. oktober 2010

Lisbeth1985

Jeg vil også bare lige sende dig en trøstekrammer Vi er lige blevet insemineret for 3.gang, så kender godt de følelser som ventetiden bringer med sig Det er bare super hårdt, men jeg tror, at det er vigtigt at give sig selv lov og plads til at føle de ting, man nu engang føler. Og hvis du bare har lyst til nogle hjemmedage, så synes jeg absolut, at du skal tage dem uden dårlig samvittighed - det er helt okay!! Jeg krydser fingre for jer

Lisbeth

Anmeld

18. oktober 2010

Filuka

Tusind tak for de søde svar - det hjælper virkelig meget. Ja måske den dumme mens aldrig kommer, det ville da være fantastisk! stort kram og krydsede fingre til alle der prøver at få ønskebarnet. Mit humør er heller ikke så sort mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.