Hvor er n&j???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Pige2009

Er der nogen der har set eller hørt noget fra N&J på det seneste? Jane har ikke været online i 14 dage nu, og det synes jeg ikke ligner hende

Ved du noget qp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Er der nogen der har set eller hørt noget fra N&J på det seneste? Jane har ikke været online i 14 dage nu, og det synes jeg ikke ligner hende

Ved du noget qp?

Underligt mon hun er taget på ferie??? Sidst set hende den 4. oktober...

Kom frit frem

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Underligt mon hun er taget på ferie??? Sidst set hende den 4. oktober...

Kom frit frem

Hun er næsten lige flyttet, så jeg tror ikke de er på ferie. Men det er lidt underligt...

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Hun er næsten lige flyttet, så jeg tror ikke de er på ferie. Men det er lidt underligt...

så har hun travlt med at pakke flyttekasser ud

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Eller hun måske vil holde en lille pause fra Baby.dk... og koncentrere sig om at få pakket ud... :) 

Anmeld

18. oktober 2010

Low

Hendes sidste oprettet tråd var heller ikke så god , det virker ikke som hun har/havde det godt.

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

Low skriver:

Hendes sidste oprettet tråd var heller ikke så god , det virker ikke som hun har/havde det godt.

Lige præcis. Jeg har nemlig skrevet privat med hende rigtig meget, så jeg kender også hele deres historie, og derfor undrede det mig, at jeg intet har hørt fra hende i lang tid.

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

MoarJ skriver:

Eller hun måske vil holde en lille pause fra Baby.dk... og koncentrere sig om at få pakket ud...  

Jeg tror ikke det er grunden. Jeg prøver at skrive til qp, og spørge hvordan hun har det.

Anmeld

18. oktober 2010

Low

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg har nemlig skrevet privat med hende rigtig meget, så jeg kender også hele deres historie, og derfor undrede det mig, at jeg intet har hørt fra hende i lang tid.

Jeg håber at hende og familien har det godt 

Anmeld

18. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Ved slet ikke, hvem I snakker om, men vil lige tillade mig at tilføje, at når man lige er flyttet, står man ofte uden Internet et stykke tid, så det kan måske være en del af forklaringen på, at I mangler jeres veninde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.