Brunt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

betiinsen

Hej piger.. åhh er smadder nervøs igen. for lidt over en uge siden havde jeg lidt brunt udflåd, var både til scanning hvor alt så fint ud hjertet slog osv. og blev tjekket gyn. hvor de sagde min slimhinder var ret irriteret.

men nu her til morgen er 8+3, har jeg brunt udflåd igen. det er ikke nyt blod men alligevel er så bange ringede til lægen som kunne se mig onsdag, og hvis jeg ikke blødte mere så behøvede jeg ikke komme.. men er simpelthen så bange for at det bliver til rigitigt blod og jeg mister.. puhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

sarahb

betiinsen skriver:

Hej piger.. åhh er smadder nervøs igen. for lidt over en uge siden havde jeg lidt brunt udflåd, var både til scanning hvor alt så fint ud hjertet slog osv. og blev tjekket gyn. hvor de sagde min slimhinder var ret irriteret.

men nu her til morgen er 8+3, har jeg brunt udflåd igen. det er ikke nyt blod men alligevel er så bange ringede til lægen som kunne se mig onsdag, og hvis jeg ikke blødte mere så behøvede jeg ikke komme.. men er simpelthen så bange for at det bliver til rigitigt blod og jeg mister.. puhh

du skal ikke være så bekymret, det er der mange der får. Jeg fik det også og jeg er 36 uger henne, men kan godt forstå det sætter tankerne igang.

Men det er sikkert slet ingen ting og den lille bebs har det sikkert fantastisk

Anmeld

18. oktober 2010

betiinsen

okay tak håber du har ret.. er nu stadig ret nevøs.. tør slet ikke gå på toilettet..

Anmeld

18. oktober 2010

sarahb

betiinsen skriver:

okay tak håber du har ret.. er nu stadig ret nevøs.. tør slet ikke gå på toilettet..

nej kan godt forstå dig, det er så skræmmende, og man er bare så mega skrøbelig i denne graviditets tid

Anmeld

18. oktober 2010

betiinsen

ja helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.