hvor blev tiden af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Orkide86

Hej alle sammen..

Ja så er det idag min prinsesse blir 11 måneder, kom til og ligge og tænke på, hvor pokker er den tid blevet af..
Føler slet ikke jeg har nået og nyde hende mens hun var helt lille.. tænk 11 måneder snart et år??? jeg forstår det ikke.
Tiden er bare gået ALT for stærkt..

Savner den tid hvor hun var helt lille og man ammede og sådan, men man elsker dem jo osse som de er nu og alle de ting de kan nu er jo fantastisk..

Men ja de 11 måneder er gået for stærkt føler ikke jeg har husket at nyde det ordenlig..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..

Ja så er det idag min prinsesse blir 11 måneder, kom til og ligge og tænke på, hvor pokker er den tid blevet af..
Føler slet ikke jeg har nået og nyde hende mens hun var helt lille.. tænk 11 måneder snart et år??? jeg forstår det ikke.
Tiden er bare gået ALT for stærkt..

Savner den tid hvor hun var helt lille og man ammede og sådan, men man elsker dem jo osse som de er nu og alle de ting de kan nu er jo fantastisk..

Men ja de 11 måneder er gået for stærkt føler ikke jeg har husket at nyde det ordenlig..

Knus..

hej sødeste

uha, ja tiden flyver afsted! og de små udvikler sig med lynets hast!

det lyder lidt som om du dunker dig selv lidt i hovedet over ikke at føle du har nydt tiden nok. Det må du altså ikke! i har været gennem en svær tid, og det kan du ikke lave om på nu... Tænk fremad! og nyd så meget du kan nu! :0)

tænk, om 1 mdr så bliver lille Natasja 1år!!!!

knus

Anmeld

18. oktober 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja tiden går ALLLT for hurdig! elias er 1 år her den 30! hvor bleb det år lige af

Anmeld

18. oktober 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

hej sødeste

uha, ja tiden flyver afsted! og de små udvikler sig med lynets hast!

det lyder lidt som om du dunker dig selv lidt i hovedet over ikke at føle du har nydt tiden nok. Det må du altså ikke! i har været gennem en svær tid, og det kan du ikke lave om på nu... Tænk fremad! og nyd så meget du kan nu! :0)

tænk, om 1 mdr så bliver lille Natasja 1år!!!!

knus

Ja det er ikke til at forstå.. ja jeg tænker bare at vi har jo haft det svært og har det stadig Thomas og jeg, og pga det føler jeg at jeg ikke har nået at nyde det ordenligt..

Men ja om en månede blir hun 1 år det er jo fantastisk

Anmeld

18. oktober 2010

Orkide86

E&C! skriver:

ja tiden går ALLLT for hurdig! elias er 1 år her den 30! hvor bleb det år lige af

Ja det er slet ikke til og forstå.

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Ja det er ikke til at forstå.. ja jeg tænker bare at vi har jo haft det svært og har det stadig Thomas og jeg, og pga det føler jeg at jeg ikke har nået at nyde det ordenligt..

Men ja om en månede blir hun 1 år det er jo fantastisk

hmmm det er træls! har i overvejet parterapi? er Thomas med på den evt?

Anmeld

18. oktober 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm det er træls! har i overvejet parterapi? er Thomas med på den evt?

Ville jeg aldrig få ham med på.. Tror ikke han mener der er nogen problemer imellem os.. han synes bare jeg altid er sur.

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Ville jeg aldrig få ham med på.. Tror ikke han mener der er nogen problemer imellem os.. han synes bare jeg altid er sur.

jøsses.....

ja det ene med det andet...jeg bliver også en gnavpot hvis der er noget jeg er utilfreds med...

men få det ud i stedet, fortæl ham det! og husk at være selvransagende... tænk over om det er rimeligt at du er sur eller om problemet måske alligevel ikke er så stort... ih jeg håber i får det bedre!

er du begyndt på job/i skole igen?

Anmeld

18. oktober 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

jøsses.....

ja det ene med det andet...jeg bliver også en gnavpot hvis der er noget jeg er utilfreds med...

men få det ud i stedet, fortæl ham det! og husk at være selvransagende... tænk over om det er rimeligt at du er sur eller om problemet måske alligevel ikke er så stort... ih jeg håber i får det bedre!

er du begyndt på job/i skole igen?

Ja arbejder og skal starte uddannelse til den 1.

Ja jeg tænker mere og mere over om det er det værd.. Når huan siger jeg er sur så prøver jeg tit sige at det er hans egen skyld, men han kan slet ikke se der er noget galt med ham.

Anmeld

18. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Ja arbejder og skal starte uddannelse til den 1.

Ja jeg tænker mere og mere over om det er det værd.. Når huan siger jeg er sur så prøver jeg tit sige at det er hans egen skyld, men han kan slet ikke se der er noget galt med ham.

det er altså ikke ret godt...

nogle gange tænker jeg sådan her:

hvad er det jeg gerne vil opnå? og hvordan når jeg det mål?

hvis du spørger dig selv om det, så er svaret at det helt sikkert ikke hjælper at være sur ikke? men så skal du finde ud af hvad der så kan hjælpe... øv det tager en masse energi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.