Skruk... :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

iris-mor

jeg har også bare været vildt skruk. Vores nr 2 er nu 8½ månede. Nogle dage kan jeg slet ikke vente til nr 3 kommer og andre dage vil jeg forære alt mit ventetøj og det babytøj der er for småt.

Vi vil begge helt vildt gerne have en til, men fornuften forsøger at forklare mig at vi bør være glade for det vi har - og slutte mens legen er god. Nu får vi se.

;Men er uden tvivl skruk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Slettet

Mirjam123 skriver:

Ja altså hvor blir man skruk

Min veninde fødte en skøn lille dreng igår, ihh altså
Jeg vil os ha en mere..

Hvis nu bare Thomas var der noget mere for mig og Natasja så var jeg klar til at sku ha en mere hehe

Er jeg den eneste der er skruk så tidligt? Min datter blir 11 måneder idag..

Hehe jeg plejer at blive skruk ca. to år efter jeg har født

Anmeld

18. oktober 2010

BabyStella!

Mirjam123 skriver:

Ja altså hvor blir man skruk

Min veninde fødte en skøn lille dreng igår, ihh altså
Jeg vil os ha en mere..

Hvis nu bare Thomas var der noget mere for mig og Natasja så var jeg klar til at sku ha en mere hehe

Er jeg den eneste der er skruk så tidligt? Min datter blir 11 måneder idag..

Skruk!? Det er ikke ordet  Er omgivet af venner og veninder, som skal ha´piger - skægt, ikke så mange drenge for tiden.

Men når jeg har spist min sidste pakke p-piller - har til 2 mdr. endnu, så går vi igang

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

Jeg er også heeeelt vild skruk.... Vores yngste er 6 mdr, og vi er gået igang med PB igen.... Mens skal kommer onsdag eller torsdag, såå bliver spændende... Håber den holder sig væk!

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

Skruk!? Det er ikke ordet  Er omgivet af venner og veninder, som skal ha´piger - skægt, ikke så mange drenge for tiden.

Men når jeg har spist min sidste pakke p-piller - har til 2 mdr. endnu, så går vi igang

hehe sådan

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

LouiseNielsen skriver:

Jeg er også heeeelt vild skruk.... Vores yngste er 6 mdr, og vi er gået igang med PB igen.... Mens skal kommer onsdag eller torsdag, såå bliver spændende... Håber den holder sig væk!

Krydser fingre for jer

Anmeld

19. oktober 2010

LouiseNielsen

Mirjam123 skriver:

Krydser fingre for jer

Tusind taak....

Anmeld

19. oktober 2010

Orkide86

LouiseNielsen skriver:

Tusind taak....

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.