Weekendens fangst :) (Babymesse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Loa

lisbeth2910 skriver:

Nøj hvor har du købt MANGE flotte ting. SUK nogengange er det sku skide irriterende og bo heeeeeeelt nede på falster

Øv ja det kan jeg godt se...... Ja det hele sker i Kbh.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Loa

Maja_4000 skriver:

Der var bare SÅ mange fede ting ! .. Mig og kæresten var der også .. Men vi købte dog ikke helt ligeså meget som dig :b Men alligevel mere end hvad kæresten synes vi havde råd til
Til gengæld købte vi sutter med navn = Vi er nu blevet enige om navn til vores lille pige ! Det var næsten det bedste ved hele turen (;

Neeeej hvor dejligt

Hvad endte det så med?

Anmeld

18. oktober 2010

Loa

Perl skriver:

waaaaaaaaauw en masse lækkert... man havde helt sikkert også set mig der hvis jeg havde haft nogen penge.. men har været SÅ fattig i denne måned æv æv

Og seriøst holly dragten med kløverne og de bukser de er bare SÅ seje!

Arhmen jeg MÅTTE bare eje de bukser selvom mindste str. var 80 og lillepigen er kun lige blevet str.62

Men så har hun noget at glæde sig til

Anmeld

18. oktober 2010

Maja_4000

Loa skriver:

Neeeej hvor dejligt

Hvad endte det så med?

Caroline (:
Nu bliver det sjove så bare at holde det hemmeligt for mine forældre xD

Anmeld

18. oktober 2010

Loa

Maja_4000 skriver:

Caroline (:
Nu bliver det sjove så bare at holde det hemmeligt for mine forældre xD

Nårh det er også sødt

Uha ja, det kunne jeg nok ikke, jeg sucker til at holde sådan noget for mig selv.....

Anmeld

18. oktober 2010

Maja_4000

Loa skriver:

Nårh det er også sødt

Uha ja, det kunne jeg nok ikke, jeg sucker til at holde sådan noget for mig selv.....

Tror heller ikke vi kan .. Min mor har spurgt HVER gang vi har set hende , siden hun fik af vide at jeg var gravid , da jeg var i 9. uge :p Så det går nok ikke meget længere (;

Anmeld

18. oktober 2010

Loa

Maja_4000 skriver:

Tror heller ikke vi kan .. Min mor har spurgt HVER gang vi har set hende , siden hun fik af vide at jeg var gravid , da jeg var i 9. uge :p Så det går nok ikke meget længere (;

Ha ha nej... Men de får jo næsten lige så stor glæde ved det, som vi forældre, så ville da næsten være en skam ikke at lade hende dele glæden, over at have fundet navnet, med jer.....

Anmeld

18. oktober 2010

dorthemus

WAUUUU Lea, sikke en høst!!!!  Meget fine ting, synes jeg. Hvad måtte du slippe for Baby Joggeren?

Anmeld

18. oktober 2010

Loa

dorthemus skriver:

WAUUUU Lea, sikke en høst!!!!  Meget fine ting, synes jeg. Hvad måtte du slippe for Baby Joggeren?

Hehe ja gik vist lidt amok

999,- (men er vist det den koster på tilbud flere steder...) Vil bare så gerne snart ud og løbe med lillepigen..... (Selvom vi dog lige skal vente en måneds tid endnu, så hun kan sidde/ligge ordenligt i den)

Anmeld

18. oktober 2010

dorthemus

Loa skriver:

Hehe ja gik vist lidt amok

999,- (men er vist det den koster på tilbud flere steder...) Vil bare så gerne snart ud og løbe med lillepigen..... (Selvom vi dog lige skal vente en måneds tid endnu, så hun kan sidde/ligge ordenligt i den)

Det var billigt!Tillykke med købene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.