4 dage over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Shibby

Har nu testet med testdig.dk testene. Negative-og er nu 4 dage over tiden

Fatter hat. Er skide frustreret. Vil bare have det overstået. Vil bare have mit lort nu inden jeg begynder at få forhåbninger i større grad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Miia90

Måske en tur til lægen og få lavede en blopprøve

Anmeld

18. oktober 2010

Shibby

Ej..Det tør jeg sgu ikke..hehe ^^

Jeg håber jeg får det i dag eller i morgen. Blir idiot af at se en enkelt streg 4 dage over

Anmeld

18. oktober 2010

Low

Shibby skriver:

Ej..Det tør jeg sgu ikke..hehe ^^

Jeg håber jeg får det i dag eller i morgen. Blir idiot af at se en enkelt streg 4 dage over

Kan ikke lade være med at smile af det når du har født et barn men ikke tør at stikkes

Anmeld

18. oktober 2010

Shibby

I know! Hvor sær er jeg lige.. Jeg vil hellere føde end at få taget en blodprøve! Er skidebange for nåle. Hader tanken om at et fremmedobjekt skal indbores og udsuge blodlegmer. Fy for satan. Jeg kan ikke ha det! Utroligt nok.. Vil hellere føde. Det frygter jeg ikke overhovedet. Men en blodprøve..fuck og død.. Det magter jeg bare ikke

Anmeld

18. oktober 2010

>>Carina<<

Shibby skriver:

I know! Hvor sær er jeg lige.. Jeg vil hellere føde end at få taget en blodprøve! Er skidebange for nåle. Hader tanken om at et fremmedobjekt skal indbores og udsuge blodlegmer. Fy for satan. Jeg kan ikke ha det! Utroligt nok.. Vil hellere føde. Det frygter jeg ikke overhovedet. Men en blodprøve..fuck og død.. Det magter jeg bare ikke

Årh hvor jeg kender det dér..
Jeg gik 5 dage over tid og blev ved med at få en fucking streg.... ihh..
Men jeg ville fanme heller ik til lægen for jeg er ligesom dig pisse ræd for nåle... uhhh fuck.
Håber for dig/jer at du bare er en af dem der er længe om at få testen til at vise TO streger :-)

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaValby

Har du prøvet de der clearblue de skulle vist kunne måle pænt lavt. Du kan få dem i Bilka til omkring 90 kr. for to.

for at den er der

Anmeld

18. oktober 2010

Magsen

iih hvor spændende :p ..

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

Shibby skriver:

Har nu testet med testdig.dk testene. Negative-og er nu 4 dage over tiden

Fatter hat. Er skide frustreret. Vil bare have det overstået. Vil bare have mit lort nu inden jeg begynder at få forhåbninger i større grad

Ønsker du ikke og blive gravid? Så kan jeg da ikke helt forstå at du ønsker at få dit lort? 

Anmeld

18. oktober 2010

*Cille*

Ih held og lykke

for at du får en positiv test en af de nærmeste dage så du ikke behøver få taget en blodprøve når du nu er så skrækslagen for nåle 

Det er nu ikke så slemt at få taget en blodprøve - jeg har i hvert fald fået et "bedre forhold" til nåle efter at jeg er blevet bloddoner... Alt for et godt formål smil - er det ikke sådan man siger ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.