hjælp til kjole til zoey.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

KWL

LIZO skriver:

http://www.lilly.dk/Files/Billeder/SHOP/Barnedaab/babykjoler/08-291_1_medium.jpg

har fundet den her.. synes den er rigtig sød

Den er rigtig fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Bondepigen

LIZO skriver:

http://www.lilly.dk/Files/Billeder/SHOP/Barnedaab/babykjoler/08-291_1_medium.jpg

har fundet den her.. synes den er rigtig sød

Det var faktisk osse den jeg bedst kunne lide. Den er nemlig rigtig sød...

Anmeld

18. oktober 2010

Skouboe

LIZO skriver:

må du meget gerne.. den ser rigtig fin ud.. hva skal du evt ha for den?

Jeg mener vi gav 450 for den - du kan få den til 200 + porto

Anmeld

18. oktober 2010

LIZO

Skouboe skriver:

hva str var det? altså hvis jeg må vil jeg meget gerne komme forbi og se den. lidt nemmere end at skulle sende den

Anmeld

18. oktober 2010

LIZO

Skouboe skriver:

kan du ikke sende nogle billeder fa den

Anmeld

18. oktober 2010

Skouboe

LIZO skriver:

hva str var det? altså hvis jeg må vil jeg meget gerne komme forbi og se den. lidt nemmere end at skulle sende den

Det kan jeg sagtens, men jeg er i Jylland indtil onsdag, så jeg kan ikke gøre så meget før da.

Vi kommer hjem tirsdag nat, så tjekker jeg størrelsen og så kan vi aftale at du kan komme forbi og kigge på den Lyder det ikke som en plan?

Anmeld

18. oktober 2010

LIZO

Skouboe skriver:

Det kan jeg sagtens, men jeg er i Jylland indtil onsdag, så jeg kan ikke gøre så meget før da.

Vi kommer hjem tirsdag nat, så tjekker jeg størrelsen og så kan vi aftale at du kan komme forbi og kigge på den Lyder det ikke som en plan?

okay super.. du skriver bare når det passer ind i dine planer. så kommer jeg bare og kigger på den

Anmeld

19. oktober 2010

msax

jeg kan ikke hjælpe med en kjole - men vil bare lige sige at jeg bliver så glad hver gang der er nogen herinde der kan hjælpe nogen andre med noget, hvad enten det er stort eller småt.

I er sku nogle DEJLIGE tøser

Anmeld

21. oktober 2010

Skouboe

Så er jeg tilbage og ved at kunne kigge op over stakken af vasketøj igen...

Der står ikke størrelse i kjolen, men jeg gætter på en 80/86 eller deromkring. Den kan bindes ind i ryggen og er ikke for lang, så en størrelse fra eller til betyder ikke det store. 

Og her er et par billeder.

Du skal være velkommen til at tage hende under armen og komme og prøve den Så sparer du også porto, hvis du vil købe den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2010

LIZO

Skouboe skriver:

Så er jeg tilbage og ved at kunne kigge op over stakken af vasketøj igen...

Der står ikke størrelse i kjolen, men jeg gætter på en 80/86 eller deromkring. Den kan bindes ind i ryggen og er ikke for lang, så en størrelse fra eller til betyder ikke det store. 

Og her er et par billeder.

Du skal være velkommen til at tage hende under armen og komme og prøve den Så sparer du også porto, hvis du vil købe den

hvor er den bare skøn.. havde godt nok tænkt mig hun skulle ha et lyserrødt bånd på er nok lidt svært med de fine blomster..  går  nok os uden   jeg vil meget gerne se den.. hvornår passer det dig bedst.. kan ikke efter kl 13. de næste dage. manden tar bilen på arb.. men næsten tosset at sende det når vi bor så tæt på.  tror nok os jeg kan huske hvordan man kommer frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.