Imorgen er jeg uge 42 (kom ud min lille)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

miraclekom

Jeg er meget træt! Jeg kan ikke vente mere! I morgen skal jeg til Hvidovre hvor de skal "løsne hinder" hvis der ikke sker noget så sætter de fødslen i gang efter fire dage! Jeg får plukveer hele tiden men der sker ikke noget! Jeg er meget træt, min mave bliver hård hele tiden og halsbrand det gør at jeg ser en dag som et år.

Jeg drikker kaffe og spiser ananas hvilke jeg har læst hjælper med at sætte fødslen i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

MyBaby

miraclekom skriver:

Jeg er meget træt! Jeg kan ikke vente mere! I morgen skal jeg til Hvidovre hvor de skal "løsne hinder" hvis der ikke sker noget så sætter de fødslen i gang efter fire dage! Jeg får plukveer hele tiden men der sker ikke noget! Jeg er meget træt, min mave bliver hård hele tiden og halsbrand det gør at jeg ser en dag som et år.

Jeg drikker kaffe og spiser ananas hvilke jeg har læst hjælper med at sætte fødslen i gang.

Åh, jeg føler med dig! Jeg gik selv 10 dage over med min datter og det er altså hårdt! Jeg håber snart, der sker noget og sender lige en stor håndfuld vestøv! :0)

Anmeld

17. oktober 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg sender en storm af støv afsted - PUUUSSSTTT                       

Anmeld

17. oktober 2010

Sofia

Håber for dig fødslen snart går igang, så du kan få din lille guldklump ud til dig!  Kan virkelig godt forstå det er hårdt og du må være utålmodig.

Anmeld

17. oktober 2010

AnneBJ

Sender bunker af vestøv af sted...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.