Skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

miss freja

Jeg har nu teste igår og idag, og begge dage har jeg har en skyggestreg inden for test tiden. Jeg burde først have testet i morgen, men kunne ikke vente  Så nu krydser jeg fingre for, at mens ikke kommer og at testen bliver mere og mere tydelig.

Men nu jeg er så blevet i tvivl om, kan man overhovedet have en skyggestreg uden at man har Hcg i kroppen?? Jeg håber der er nogle af jer der ved det?

Hvis I har haft skyggestreger på jeres test, har det så endt med en positiv test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Maalene

miss freja skriver:

Jeg har nu teste igår og idag, og begge dage har jeg har en skyggestreg inden for test tiden. Jeg burde først have testet i morgen, men kunne ikke vente  Så nu krydser jeg fingre for, at mens ikke kommer og at testen bliver mere og mere tydelig.

Men nu jeg er så blevet i tvivl om, kan man overhovedet have en skyggestreg uden at man har Hcg i kroppen?? Jeg håber der er nogle af jer der ved det?

Hvis I har haft skyggestreger på jeres test, har det så endt med en positiv test?

Tror ikke du kan få to skyggestreger, hvis du ikke har HCG i kroppen, krydser alt hvad jeg kan og håber virkelig at du er gravid

Anmeld

17. oktober 2010

miss freja

Maalene skriver:

Tror ikke du kan få to skyggestreger, hvis du ikke har HCG i kroppen, krydser alt hvad jeg kan og håber virkelig at du er gravid

Tak for det   - jeg har brug for alle de krydsede fingre jeg kan få

Anmeld

17. oktober 2010

Svei

Hvis der er far´ve i er den nok god nok....

Anmeld

17. oktober 2010

miss freja

Jbk skriver:

Hvis der er far´ve i er den nok god nok....

Der er en svag farve af lyserød  Men er bare så bange for at have for store forhåbninger, hvis nu der ikke er noget.

Hvor tit er det nu at Hcg fordobles i kroppen?

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Håber den er der... smiler

Anmeld

17. oktober 2010

miss freja

twinboys skriver:

Håber den er der... smiler

Tak  Det gør jeg også..

Anmeld

17. oktober 2010

betiinsen

man siger det fordobbles hver 3 dag.. kan du evt. ligge et billed ind, eller er det ikke så tydligt endnu?

Anmeld

17. oktober 2010

Louisiana

Kan du ikke ligge et billede ind af dine tests?  for den er dér

Anmeld

17. oktober 2010

miss freja

Louisiana28 skriver:

Kan du ikke ligge et billede ind af dine tests?  for den er dér

Ja jeg vil forsøge at smidet et billede på - men det vil ikke rigtigt som jeg vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.