herre træt og utilpas ):!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

tulleeh

Hej med jer .. (;

jeg er 3+0 idag hvis jeg således er blevet 'gravid' og jeg har ikke fået nogle

former for blødning eller noget overhovedet, sidste cyklus fik jeg således en menstruation i uge '3' kender ikke årsagen da min cyklus er på 28 dage. men denne gang er den heldigvis ikke kommet på 21 dagen !

så jeg er ret overbesvist om jeg kan være en af de heldige..

men siden igår har jeg virkelig og jeg mener virkelig haft øget træthed! og idag har det virkelig været slemt! det hjælper ikke at sove for jeg er ligeså træt og 'har ingen kræfter' og har ondt i hovedet og er så svimmel bare jeg bevæger mig for meget..

og en svag svag kvamle efter maden /; og min kæreste har kommenteret jeg ser smadret ud ! /;

samtidig har jeg nogle 'milde mens smerter' udover her til morges vildt meget hvidt udflåd. Jeg føler mig virkelig smadret og bare træt. /; nogle af jer der har prøvet det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Sujan

Krydser fingre for du er gravid.. Du skriver at din cyklus er på 28 dage og din mens heldigvis ikke er kommet på 21 dagen..
Vil bare sige at den dag du får mens er dag 1 og altså ikke de sidste dage i din cyklus.... Gav det mening? Så vis du er 3+0 skulle det være en uge siden du havde Æl og man kan derfor ikke måle det..

Anmeld

17. oktober 2010

tulleeh

Sujan skriver:

Krydser fingre for du er gravid.. Du skriver at din cyklus er på 28 dage og din mens heldigvis ikke er kommet på 21 dagen..
Vil bare sige at den dag du får mens er dag 1 og altså ikke de sidste dage i din cyklus.... Gav det mening? Så vis du er 3+0 skulle det være en uge siden du havde Æl og man kan derfor ikke måle det..

jeg tænker også det ikke kan spores på en test endnu. Og har derfor heller ikke prøvet på det. Da der ingen garanti er for at fange nr. 2 sreg så tidligt, og intet med sikkerhed om ægget blir i kroppen. Men tænker så også lidt på at symptomerne kan være tilstede da kroppen arbjeder på en lang proces om dette 'liv' og selv meget små mænder Hcg kan give disse symptomer.. troed her for lide siden jeg skulle på wc ' men så var det bare livmoderen der spændte! jeg ved det ikke ): synes bare de symptomer er noget jeg kender fra min sidste graviditet  men der var jeg jo også flere uger henne.. ): men ved godt man ikke kan sammenligne graviditet for graviditet og vi reager forskelligt.. ville blod høre om det kunne være tidelige symptomer alt efter hvor forskellige kroppen reager ..

Anmeld

17. oktober 2010

tulleeh

Sujan skriver:

ÆL ankom ca op til de dage her.   lørdag d. 2. oktober onsdag d. 6. oktober ..

nok frugtbar. torsdag d. 7 oktober.. det passede fint med

alle ÆL symptomerne.. så var det i forrie uge.. skyndte mig lige at rette!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.