SÅ skete det!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

JustAnotherName

Yiiajjhh    Sådan Carla, din dygtige pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
michella80 skriver:

Ja det er så skønt!!! Nu skal hun bare blive ved med at turde det!

Det skal nok komme...Alexander var jo også gammel,16½ mdr.,men der gik ikke mere end 2-3 uger fra hans første skridt til han styrtede rundt.Tror det går hurtigere når de er så gamle

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

sarahb skriver:

EJ HVOR ER DET STORT...
STORT TILLYKKE MED THE WALKING CARLA

TUSIND TAK

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Yiiajjhh    Sådan Carla, din dygtige pige 

Jaaaa det er bare feeeedt!!!!

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Pernilleh skriver:

Det skal nok komme...Alexander var jo også gammel,16½ mdr.,men der gik ikke mere end 2-3 uger fra hans første skridt til han styrtede rundt.Tror det går hurtigere når de er så gamle

Åh hvor jeg håber du har ret!!!! Vi har ønsket os af Carla i julegave at hun kan gå. He he....

Anmeld

20. oktober 2010

lion

michella80 skriver:

He he taaak. Det har jeg VIRKELIG også ventet længe på! Damen er jo snart 16mdr!!!

Jeg kender jo godt at man venter på det sker. Men ikke at skulle vente så længe, Cassandra gik jo da hun var 1 år.

en jeg har en fornemelse at jeg skal vente lidt med Julius, for han er jo 8mdr og kravler ikke, det gjorde Cassandra på dette tidspunkt. Det er lidt mærkeligt.

Men Julius drejer sig istedet, han ligger på maven og tager fra med hånden og så drejer han sig selv rundt så hovedet vender en anden vej, men ligger (med et par mm forskel) samme sted. han ruller også rundt.

Han sidder rimligt selv, men han sidder bedst når han holder i sine egne tæer, det ser bare ud til at gøre ondt, ihvertfald på mig, når jeg ser ham sidde selv med hovedet næsten nede til tæerne

Anmeld

20. oktober 2010

Barbamama

lion skriver:

Jeg kender jo godt at man venter på det sker. Men ikke at skulle vente så længe, Cassandra gik jo da hun var 1 år.

en jeg har en fornemelse at jeg skal vente lidt med Julius, for han er jo 8mdr og kravler ikke, det gjorde Cassandra på dette tidspunkt. Det er lidt mærkeligt.

Men Julius drejer sig istedet, han ligger på maven og tager fra med hånden og så drejer han sig selv rundt så hovedet vender en anden vej, men ligger (med et par mm forskel) samme sted. han ruller også rundt.

Han sidder rimligt selv, men han sidder bedst når han holder i sine egne tæer, det ser bare ud til at gøre ondt, ihvertfald på mig, når jeg ser ham sidde selv med hovedet næsten nede til tæerne

Det lyder da også helt vildt at han kan sidde sådan. Ha ha ha. Ja der er jo forskel på de små poder. Det kommer ikke lige i det tempo vi gerne vil have det går i.

Anmeld

22. oktober 2010

lion

michella80 skriver:

Det lyder da også helt vildt at han kan sidde sådan. Ha ha ha. Ja der er jo forskel på de små poder. Det kommer ikke lige i det tempo vi gerne vil have det går i.

Ja ikk. Jeg tænker bare AV, skal se om jeg kan fange det på et billede

Anmeld

23. oktober 2010

Barbamama

lion skriver:

Ja ikk. Jeg tænker bare AV, skal se om jeg kan fange det på et billede

Ja gør lige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.