Send VIPpigen en kærlig tanke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Dansker I Holland

Krydser fingre for at lillepigen bliver i babyhulen i nogle uger endnu. Mange knus og kram Sussie 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Faith

twinboys skriver:

Takker hvor er du søøøøøøøøøøøøøød tusind tak...

Da jeg i sin tid lå med veer i Skejby i uge 26, var du en af dem som holdt mit mod oppe..... At du fødte i uge 25 og i dag har 2 skønne raske drenge. Du kan tro det hjalp mig! For hold kæft hvor er man bange.

Anmeld

17. oktober 2010

Faith

Shibby skriver:

Tror faktisk VIPpigen vil blive glad for at se jer der har født for tidligt,-har børn der har klaret livet! Man sidder jo sikkert og frygter hvad der skal ske nu.. Tror hun vil trække en smule på smilebåndet når hun ser at jeres børn har klaret sig!

Hun er garanteret pisse bange! Men de er så ufatteligt dygtige i dag, så er sikker på hun og hendes baby er i de bedste hænder.

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

smillaluna skriver:

Da jeg i sin tid lå med veer i Skejby i uge 26, var du en af dem som holdt mit mod oppe..... At du fødte i uge 25 og i dag har 2 skønne raske drenge. Du kan tro det hjalp mig! For hold kæft hvor er man bange.

Ej du giver mig helt tåre i øjnene... Er glad for at jeg kunne hjælpe dig med at holde modet oppe...

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2010

Faith

twinboys skriver:

Ej du giver mig helt tåre i øjnene... Er glad for at jeg kunne hjælpe dig med at holde modet oppe...

Majbritt

Anmeld

17. oktober 2010

VNB

sender hende mange varme tanker

Vi er lige langt henne, så kan kun gisne om hvor nervøs hun må være... selvom bebserne snart er færdig bagte er det jo stadig lidt tidligt hvis de små pus kommer ud nu.

MEN som nogle af i andre skriver, vil de fleste børn som bliver født i 32+ klare den rigtig godt. Så er sikker på at de ligemeget hvad nok skal klare den, selvom det bestemt ikke må være sjovt!

Glæder mig til at høre fra hende!

Anmeld

17. oktober 2010

wamse

krydser for hende........

Anmeld

17. oktober 2010

Pige2009

Sender hermed en kærlig tanke til hende og baby Håber den bliver der lidt endnu...

Anmeld

17. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det ender godt

Anmeld

17. oktober 2010

M.O.A.R.

Hvor forfærdeligt.. Masser tanker til hende, for at både hun og baby har det godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.