Skal jeg være bekymret....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Jules

Vera har sovet det meste af dagen væk idag... hun var vågen fra 7.30 til kl.9 og så har hun ellers kun været vågen 2 gange for at få mad....

tror min mælk er løbet til... hun virker ihvertfald mere mæt ! men nu får jeg jo penecelin... og det gær mig meget træt.... kan det have samme effekt på hende eller kan det være noget andet eller har hun bare en træt dag og så holder hun nok bare fest i nat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Barbamama

Tror ikke du skal være bekymret. Det kan sagtens være hun også er påvirket af penicillinen. De får jo alt gennem mælken

Anmeld

17. oktober 2010

anna-jonas

Jules skriver:

Vera har sovet det meste af dagen væk idag... hun var vågen fra 7.30 til kl.9 og så har hun ellers kun været vågen 2 gange for at få mad....

tror min mælk er løbet til... hun virker ihvertfald mere mæt ! men nu får jeg jo penecelin... og det gær mig meget træt.... kan det have samme effekt på hende eller kan det være noget andet eller har hun bare en træt dag og så holder hun nok bare fest i nat?

Okay...............altså, Når hun er vågen, sutter hun så fint, og virker mæt og tilfreds??? Er hun gul i huden??? Eller gul i det hvide i øjnene?? Tror bestemt ikke der er noget at være urolig for, alle mine tre har haft sovedage, helt fra starten.

Knus Mette

Anmeld

17. oktober 2010

LIZO

tror ikke du skal bekrymre dig.

zoey var maks vågen 10-20 min af gangen de første måneder. prøvet nogle gange at vække hende.. snakket med sp om det, men det er vist helt normalt. der sker så meget i den første tid. og nogle er bare mere trætte end andre

Anmeld

18. oktober 2010

JustAnotherName

Hvis ikke hun ber om mad mere en 2 gange hele dagen, så tror jeg at du skal "forstyrre hende" og tilbyde hende mere at spise.

De små kan sagtens have trætte dage, hvor de sover mere, men hvis det fortsætter, så skal du bekymre dig ....altså hvis hun vælger at sove fremfor at være lidt observerende og ville have mad.

Virker hun tilpas, når hun er vågen? Og spiser hun godt, når hun får mad?

Jeg tror ikke der er grund til bekymring. Hvis bare hun IKKE virker slatten og uoplagt, og ligesom "vælger søvnen" fremfor mad og opmærksomhed (selvfølgelig i små doser, for små babyer sover jo utrolig meget!)

Hvis du har en grim fornemmelse, så reager på det!! Hellere være på den sikre side, og spørge sin læge eller SP. én gang for meget, end én gang for lidt/ for sent.

Håber ellers at det går bedre med amningen nu, og betændelsen snart er væk, så du kan amme hende uden smerter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.