Kan man regne med, hvad lægen beregner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Hej! Ved ikke lige hvor det her emne hører til henne, så lagde det herind i "Ordet er frit"

Jeg har spekuleret lidt; min datter er begyndt og få smilehuller, og det her hverken mig eller hendes far. MEN det har en "ups´er", jeg var sammen med i dec. mdr.,(var ikke sammen med min mand på det tidspunkt) Da min læge beregnede termin, sagde han, hun var undfanget d. 7. jan. Kan man regne med det?

Ps. Manden ved alt, så har ikke brug for at høre at jeg har dummet mig dengang med min "ups´er"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Corn

Det er vel bare at få foretaget en faderskabstest. Så er du da sikker.

Anmeld

17. oktober 2010

Jetjen

Vil da sige det kommer an på hvornår i dec. det var?

Tror så også godt man kan få smilehuller uden far eller mor har det. Min søster har dem som den eneste i familien.

Anmeld

17. oktober 2010

mortilflere

Vi har 3 børn , uden smil huller og et med og samme far til alle , og mor

Anmeld

17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg havde min sidste menustration d. 26. dec., og var sammen med "ups´eren" d. 30. dec.

Nytårsaften begyndte jeg så og være sammen med min mand igen, og har kun været sammen med ham lige siden. Men som sagt siger lægen, at hun er undfanget d. 7. jan. Og kan også se på diagrammet fra en 3D scanning at der også står at hun er undfanget d. 7. jan.

Men skal nok heller ikke spekulerer så meget over det. Hendes far nu er hendes far

Glem, jeg spurgte

Anmeld

17. oktober 2010

L-Mortil3

Hverken Morten eller jeg har smilehuller, men Liam har 2 store flotte smilehuller Dem har han så arvet efter hans morfar, som i hans slanke dage havde smilehuller De behøves bestemt ikke at komme fra mor og far

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

Jens har også smilehuller, og det har INGEN andre i hans familie (hvad han har mødt altså), så det behøver ikke betyde noget.

Jeg håber dog på det er arveligt, for jeg elsker smilehuller og vil da gerne have børn med dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.