er det indbild?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Maja!

Jeg er stadig vildt utålmodig men venter i spændning på at finde ud af om der er en lille i maven
syntes jeg er begyndt at have nogle symptomer:
Hovedpine hver dag, tisser rigtigt mange gange, niven/underlig følelse i underlivet.
syntes os jeg har lidt kvalme som kommer på de mærkeligste tidspunkter f.eks. igår efter jeg havde fået aftensmad hvor jeg fik det vildt dårligt og syntes maden så ulækker ud!
og så er mine følelser der lidt hurtigere end normalt f.eks. da kæreste sagde det var hårdt at jeg havde været syg og jeg så begynder at græde (hvilke slet ikke ligner mig).

men kan man "tro" de er der, uden de ret faktisk er der rigtigt??

Håber i forstår hvad jeg mener..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Low

majaTn skriver:

Jeg er stadig vildt utålmodig men venter i spændning på at finde ud af om der er en lille i maven
syntes jeg er begyndt at have nogle symptomer:
Hovedpine hver dag, tisser rigtigt mange gange, niven/underlig følelse i underlivet.
syntes os jeg har lidt kvalme som kommer på de mærkeligste tidspunkter f.eks. igår efter jeg havde fået aftensmad hvor jeg fik det vildt dårligt og syntes maden så ulækker ud!
og så er mine følelser der lidt hurtigere end normalt f.eks. da kæreste sagde det var hårdt at jeg havde været syg og jeg så begynder at græde (hvilke slet ikke ligner mig).

men kan man "tro" de er der, uden de ret faktisk er der rigtigt??

Håber i forstår hvad jeg mener..

Din krop kan godt lave underlige ting når dine tanker går ud på at få sig en lille bebs. Hvornår kan du teste?

Anmeld

17. oktober 2010

Maja!

skal til lægen tirsdag selvom jeg i princippet først kan teste næste weekend, men da jeg har en kronisk sygdom er det vigtigt at jeg får styr på medicin osv. hvis jeg er gravid.

havde nemlig en positiv test i mandags, men har haft negative siden, tror desværre det var en falsk positiv da den lå lidt for længe...

Håber bare sån på det, men prøver at lade vær med at tænke for meget på det.. (hvilket så ikke har haft den største succes endnu)

Anmeld

17. oktober 2010

Frk.S

Jeg kender det kun alt for godt.

Jeg går selv og venter på test-dag (på onsdag). Og jeg render også rundt med hovedpine, små-kvalme og små niv i underlivet. Desuden ømme brystvorter samt følelsen af at der rent faktisk er bid. Men jeg er også bange for at blive skuffet, da kroppen godt kan spille én et puds når man ønsker en baby så højt.

for os begge

Anmeld

17. oktober 2010

FrkT

Ja du kan sagtens bilde dig selv ind at den er der, selvom den ikke er, bare fordi du ønsker det så meget. Du kan med din hjerne rent faktisk LAVE fysiske symptomer som kvalme, ømme bryster og alt det andet (og jeg har skam selv prøvet det MANGE gange). De kloge siger at det bedste er ikke at tænke på det overhovedet, men det er praktisk talt umuligt, når det nu er noget man ønsker sig så meget.

Men vil i hvert fald sige at du skal passe på ikke at glæde dig for tidligt, for det gør kun ondt.

Anmeld

17. oktober 2010

Maja!

Frk.S skriver:

Jeg kender det kun alt for godt.

Jeg går selv og venter på test-dag (på onsdag). Og jeg render også rundt med hovedpine, små-kvalme og små niv i underlivet. Desuden ømme brystvorter samt følelsen af at der rent faktisk er bid. Men jeg er også bange for at blive skuffet, da kroppen godt kan spille én et puds når man ønsker en baby så højt.

for os begge

ja lad os  for os begge to

Anmeld

17. oktober 2010

meem

Uhh det bliver da rigtig spændende tirsdag så

Jeg har lige fundet ud af for to uger siden at jeg er gravid igen...

Den første test jeg tog herhjemme viste negativ, den anden positiv, og den tredje negativ igen.. Så tog til lægen og fandt ud af at jeg altså er gravid men at da jeg ikke var mere end 4 uger henne på det tidspunkt kunne østrogenen godt "gemme" sig...

krydser fingre for dig  

Anmeld

17. oktober 2010

biimse

Jeg har også prøvet at have stort set alle symptomerne, og gå meget over tid med mens, men testede negativ 3 gange, og en svagt positiv, men det kom først efter 5 min.. så tror desværre godt at din krop kan spille dig et puds, når du er så opsat på det...
men på den anden side kan det jo godt være at den er der, for det er jo de symptomer der kommer..

Håber at der er en lille spire på vej til dig

Anmeld

17. oktober 2010

Maja!

FrkT skriver:

Ja du kan sagtens bilde dig selv ind at den er der, selvom den ikke er, bare fordi du ønsker det så meget. Du kan med din hjerne rent faktisk LAVE fysiske symptomer som kvalme, ømme bryster og alt det andet (og jeg har skam selv prøvet det MANGE gange). De kloge siger at det bedste er ikke at tænke på det overhovedet, men det er praktisk talt umuligt, når det nu er noget man ønsker sig så meget.

Men vil i hvert fald sige at du skal passe på ikke at glæde dig for tidligt, for det gør kun ondt.

havde lidt håbet på at alle de symptomer ikke kunne være indbild.. men du har selvfølgelig ret!

håber bare på den er her den gang, og hver gang jeg beslutter mig for at jeg ikke vil tænke på det, så er symptomerne der bare!

men du har ret, vil prøve at fokuserer på noget andet

Anmeld

17. oktober 2010

Maja!

meem skriver:

Uhh det bliver da rigtig spændende tirsdag så

Jeg har lige fundet ud af for to uger siden at jeg er gravid igen...

Den første test jeg tog herhjemme viste negativ, den anden positiv, og den tredje negativ igen.. Så tog til lægen og fandt ud af at jeg altså er gravid men at da jeg ikke var mere end 4 uger henne på det tidspunkt kunne østrogenen godt "gemme" sig...

krydser fingre for dig  

Mange gange Tillykke

uhh, din situation håber jeg på os er sket for mig! så er der stadig håb forude for mig... 

og mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.