Hun skriger og skriger helt vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Ann.

Min stakkels Lærke - man skal knap rører hende, så skriger hun så vildt og vil bare ikke stoppe igen! 

Hun blev opereret i torsdags, altså 3 dage siden, hun får Pinex 4 gange dagligt, men alligevel skriger og skriger hun! 
Hvis hun skal op og skiftes er det helt galt. 

Åh min stakkels pige! Gud hvor gør det ondt i hjertet! 
Vi har ringet til Odense og venter nu på at en læge ringer tilbage! De mener ikke at hun skal skrige så meget eller have ondt nu, derfor ville de få en læge til at ringe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Jetjen

Åh det lille pus. Hvor er det synd for hende. Og for dig. Håber I finder en løsning.

Anmeld

17. oktober 2010

SussieThyssen

Åhh stakkels lille skat..og stakkels lille mor.
Det er så skrækkeligt når ens barn er forpint.
Håber de tager jer ind, så de kan finde ud af hvad der er galt.
Og så vil vi andre gerne have en update.
Kan ikke gøre så meget, bare sende et stort trøsteknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. oktober 2010

Barbamama

Er hun blevte stukket mange gange??? Jeg spørger fordi vores datter har været indlagt på et tidspunkt og hun blev stukket mange gange og hun blev både bange og ked af det hver gang vi tog hende i meget lang tid efter. Hun troede hun skulle "mishandles" igen... Hun ville ikke have nogen tæt på sig i 2-3uger efter

Anmeld

17. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Bette pus da...  Håber hun får det bedre og at i får et brugbart svar af lægen.

Anmeld

17. oktober 2010

Mathilde

Stakkels lille pus håber da snart det bliver bedre! Det er synd for hende og også for jer!

Anmeld

17. oktober 2010

Sofia

Hvor er det synd for hende, må være skrækkeligt for dig ikke at kunne gøre noget! Håber lægen kan hjælpe!

Anmeld

17. oktober 2010

wamse

Åhhh stakkels lille pige da

Anmeld

17. oktober 2010

MyBaby

Åh nej - det er da slet ikke til at bære! Jeg håber, I har fået fat i en læge, og at det går bedre nu! Sender dig en kæmpe krammer - jeg kan slet ikke forestille mig, hvor hårdt det må være!

Anmeld

18. oktober 2010

Ann.

michella80 skriver:

Er hun blevte stukket mange gange??? Jeg spørger fordi vores datter har været indlagt på et tidspunkt og hun blev stukket mange gange og hun blev både bange og ked af det hver gang vi tog hende i meget lang tid efter. Hun troede hun skulle "mishandles" igen... Hun ville ikke have nogen tæt på sig i 2-3uger efter

Nej det er hun ikke.

Det var hendes sonde der sad alt for stramt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.