Så blev hvalpene 4 uger gamle .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Pia.

Macaab skriver:

Please fortæl mig at alle de gule ER solgt.... F... de er for skønne, og lige den jeg ønsker mig (har fødselsdag i december)

Der er en lys pige tilbage - den smukkeste af dem alle...

Lille Luna er ikke solgt endnu...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Corn

Pia. skriver:

Der er en lys pige tilbage - den smukkeste af dem alle...

Lille Luna er ikke solgt endnu...

Du er ikke så lidt fræk med den billedspam af mit livs nyeste kærlighed...............

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkk hvor er hun skøn....

hvad koster hun??????

Anmeld

17. oktober 2010

UngMor_Odense

Pia. skriver:

ej hvor frygteligt... - Puha det gik lige i hjertet at læse... det er jeg meget ked af på jeres vegne... Håber I snart er klar til en lille ny hvalp...

Ved dyrlægen hvordan det kunne ske... ?

Knus og tanker fra Pia.

Vi skal aflerevere ham i morgen på Odense dyrehospital og håber at kunne få et svar .

Han har aldrig været syg eller noget

Så i det nye år vil vi finde et nyt familie medlem ..

Anmeld

17. oktober 2010

Pia.

Macaab skriver:

Du er ikke så lidt fræk med den billedspam af mit livs nyeste kærlighed...............

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkk hvor er hun skøn....

hvad koster hun??????

smiler.... Ja hun er helt fantastisk... rigtig rigtig skøn og hun er virkelig den smukkeste af dem alle - et lille fint hoved har hun...

Mine hvalpe koster 3000 kr og det er inc. 2xormekur, sundhedstjek hos dyrlægen, chip, vaccine, personligt tæppe med navn til når de flytter hjemmefra og en dvd med de første 8 uger i billeder...

Men jeg tror måske efter at have oprettet denne her tråd hun måske er lidt reserveret (???)... Der var lige et par stykker som skrev på hende...

- Jeg har ikke forsøgt at sælge mine hvalpe - de 5 andre kommer alle 5 hjem til nogen jeg kender og det betyder jo alverdens,..

Knus Pia.

Anmeld

17. oktober 2010

Pia.

UngMor_Odense skriver:

Vi skal aflerevere ham i morgen på Odense dyrehospital og håber at kunne få et svar .

Han har aldrig været syg eller noget

Så i det nye år vil vi finde et nyt familie medlem ..

Puha... hvor må det være hårdt for jer... men jeg har hørt om det før...

Det er frygteligt... De bedste tanker til jer... og et stort knus...

Anmeld

17. oktober 2010

BechHannibal

Pia. skriver:

Tak - 5 hvalpe er solgt - en pige tilbage...  Lille Luna, mangler stadig at finde den helt rigitige familie endnu...

Knus Pia.

Ejj, det kan du ikke mene. Det er lige hende vi på billedet faldt helt pladask for!!

Vi mangler bare lejligheden solgt, så hun vil kunne få en masse plads både ude og inde

Jeg håber virkelig i finder nogle fantastiske mennesker til hende

Anmeld

17. oktober 2010

Corn

Pia. skriver:

smiler.... Ja hun er helt fantastisk... rigtig rigtig skøn og hun er virkelig den smukkeste af dem alle - et lille fint hoved har hun...

Mine hvalpe koster 3000 kr og det er inc. 2xormekur, sundhedstjek hos dyrlægen, chip, vaccine, personligt tæppe med navn til når de flytter hjemmefra og en dvd med de første 8 uger i billeder...

Men jeg tror måske efter at have oprettet denne her tråd hun måske er lidt reserveret (???)... Der var lige et par stykker som skrev på hende...

- Jeg har ikke forsøgt at sælge mine hvalpe - de 5 andre kommer alle 5 hjem til nogen jeg kender og det betyder jo alverdens,..

Knus Pia.

Det er da heller ikke svært at sælge sådanne guldklumper... Nøj som jeg er klar på at blive hvalpemor igen... Suk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.