Hvad er det for en film jeg tænker på????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.574 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

anjada

Jeg er lige ved at blive helt tosset (mere end jeg er i forvejen hi hi) af at tænke på hvad filmens titel kan være.....

Det er en spændingsfilm, der handler om en mand der slår konen ihjel, de har et lille barn. Jeg er i tvivl om, om han myrder andre kvinder, men slutningen står helt klart for mig. Konen's forældre skal sove i soveværelset sammen med det lille barn, jeg mener at barnets far er i fængsel nu, og da de slukker lyset i soveværelset, lyser alle væggene op af det fluoriserende stof politiet har sprøjtet på for at finde blodspor.

Jeg mener at vi har set filmen på DR i slutningen at 80érne, og synes dengang at den var sindsyg go', og ville gerne se den igen, men det er jo ikke nemt når jeg ikke kan huske titlen... Så nu håber jeg at der er en herinde der lige ved hvad jeg taler om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

FrkT

Jeg ved desværre ikke hvad det er for en film, men den lyder god.

Anmeld

17. oktober 2010

Ayasmor

kan desværre ikke hjælpe med titlen, men den lyder sindssygt god

Anmeld

17. oktober 2010

Findusinde

anjada skriver:

Jeg er lige ved at blive helt tosset (mere end jeg er i forvejen hi hi) af at tænke på hvad filmens titel kan være.....

Det er en spændingsfilm, der handler om en mand der slår konen ihjel, de har et lille barn. Jeg er i tvivl om, om han myrder andre kvinder, men slutningen står helt klart for mig. Konen's forældre skal sove i soveværelset sammen med det lille barn, jeg mener at barnets far er i fængsel nu, og da de slukker lyset i soveværelset, lyser alle væggene op af det fluoriserende stof politiet har sprøjtet på for at finde blodspor.

Jeg mener at vi har set filmen på DR i slutningen at 80érne, og synes dengang at den var sindsyg go', og ville gerne se den igen, men det er jo ikke nemt når jeg ikke kan huske titlen... Så nu håber jeg at der er en herinde der lige ved hvad jeg taler om

Hehe lige nøjagtig den film/serie søgte jeg oplysninger om i januar mrd.. Mener den hedder in a childs name..

Han er tandlæge, myrder sin kone, og konens søster slås for at få forældre myndighederne over deres børn..

Anmeld

17. oktober 2010

klmf

Jeg kan godt huske den scene! Nøj hvor var det klamt!!

Men kan desværre ikke huske titlen.....

Anmeld

17. oktober 2010

anjada

Findusinde skriver:

Hehe lige nøjagtig den film/serie søgte jeg oplysninger om i januar mrd.. Mener den hedder in a childs name..

Han er tandlæge, myrder sin kone, og konens søster slås for at få forældre myndighederne over deres børn..

Tusind tak.... Det var lige præcis FILMEN..... Jeg fandt lige nogle klip på Youtube, og pyh ha, jeg får det helt dårligt når jeg ser soveværelsesscenen igen..... Nu skal jeg bare ha' fundet filmen så jeg kan se den helt igen......

Anmeld

17. oktober 2010

Maddox

Orv ja, den husker jeg også tydeligt.. Det er der hvor han slår konen ihjel med nogle håndvægte

Var ikke så gammel første gang jeg så den og kan huske den skræmte mig helt vildt, og jeg efterfølgende drømte om de der selvlysende blodpletter på væggene

Er helt sikker på at filmen på dansk hedder For barnets skyld!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.