Lang cyklus - ingen ÆL?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Mellepige

Hej de damer..

Jeg var inde for at beregne min ÆL på min-mave.dk ( er der en Æl beregner her på baby.dk?)

Den kunne ikke regne den ud, fordi min cyklus var på over 35 dage, og der var sandsynlighed for man slet ikke havde ÆL så. (min cyklus plejer at være på ca 33 dage)

Kender i noget til det?

Har bestilt æl-teste nu, da mens driller meget med at komme for sent, eller nogen gange for tidligt. Er spændt på om jeg overhovede har æl  De har da gjord mig helt nervøs nu, med den sandsynlighed!

Kram...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Mellepige

Ingen?

Anmeld

17. oktober 2010

oo

jeg tror det er sådan, at hvis du får mens så har du også haft ÆL, det kan være du ikke har ÆL så ofte som andre, men så vidt jeg er informeret, kommer en mens altid efter en ÆL, så så længe du får mens burde du have ÆL også. Blev det lige lidt kringlet, eller gir det mening?!

Anmeld

17. oktober 2010

Mellepige

Tjuhl skriver:

jeg tror det er sådan, at hvis du får mens så har du også haft ÆL, det kan være du ikke har ÆL så ofte som andre, men så vidt jeg er informeret, kommer en mens altid efter en ÆL, så så længe du får mens burde du have ÆL også. Blev det lige lidt kringlet, eller gir det mening?!

Det gir mening!  Jeg får min menstrution hver mdr, eller ca hver 32-37 dag.

kunne bare ikke forstå hvorfor der stod at man måske slet ikke havde ÆL hvis ens cyklus var på over 35 dage.

Anmeld

17. oktober 2010

oo

1m1i1a skriver:

Det gir mening!  Jeg får min menstrution hver mdr, eller ca hver 32-37 dag.

kunne bare ikke forstå hvorfor der stod at man måske slet ikke havde ÆL hvis ens cyklus var på over 35 dage.

det lyder også underligt! min var præcis 28 dage fra den dag jeg fik den første gang til jeg startede i behandling, så endte den til sidst på 34 dage - men jeg havde altså ÆL og blev gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.