Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Se hvad jeg har givet mig i kast med
Søde små blomster, til enten at sy på noget, eller laves som brocher :-)
Sælger gerne, hvis nogle sku være interesseret :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er de fine. Hvor store kan de fås?
Så søde!
Jeg vil også gerne høre størrelse og måske pris?
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ej hvor er de fine. Hvor store kan de fås?
taaak skal du have - jamen, de her på billedet er ca. 4x4cm, men kan godt lave dem 5x5 cm eller ca. 6x6 cm? måske større - har jeg ikke prøvet endnu :-)
Laulund87 skriver: Så søde! Jeg vil også gerne høre størrelse og måske pris?
Tænker prisen er ca. 5 kr pr stk plus porto , og skal der brochenål på pålægges ca 7 kr
Ville de være for voldsomme på en hårbøjle? Altså, en eller 2 sammen? De er ritig fine, på den retro-kolonihavehus-smarte måde.. Og dens til kan jeg godt lide
Men jeg synes godt nok du sælger dem billigt! I min verden ville du sagtens kunne tage 20 kr stykket og så evt. plus nål...!
Ej hvor er de bare søde
Men giver Kitty ret, dem kan du sagtens tage mere for
kitty skriver: Ville de være for voldsomme på en hårbøjle? Altså, en eller 2 sammen? De er ritig fine, på den retro-kolonihavehus-smarte måde.. Og dens til kan jeg godt lide Men jeg synes godt nok du sælger dem billigt! I min verden ville du sagtens kunne tage 20 kr stykket og så evt. plus nål...!
Hej Kitty
Jeg er netop ved at lime 2 på en hårbøjle, det er os liiige min stil ;-) looove it ;-)
Kunne måske godt tage lidt mere for dem - nu må vi se om der er interesse for dem, så må jeg overveje det ;-)
TrineLærke skriver: Ej hvor er de bare søde Men giver Kitty ret, dem kan du sagtens tage mere for
Taaak
Overvejer det lige
De er rigtigt søde.
Prøv at se her - her kan du få lidt inspiration. Det er nålepuder.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128