Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej..
Jeg er lige inde og tjekke trendsales ud. Og nu har jeg lige et ?.
Hvordan er str på hummel, katvig, molo osv. Er det småt i størrelserne? Eller kan man gå efter hvad ens baby bruger nu?
Tak på forhånd.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen med erfaring indenfor str?
Det jeg har i molo og katvig virker helt normalt i størrelsen
Hummel syntes jeg virker lidt stor i størrelsen
lisesp83 skriver: Slet ingen med erfaring indenfor str?
Jeg ved det ikke rigtig med de mærker men jeg ville råde dig til at købe 1 størrelse for stor. Og hvis det er for stort så trøst dig med at pengene ikke er smidt ud af vinduet for så kan barnet passe det i længere tid end hvis du købte den størrelse baby bruger nu
Muffi . skriver: Det jeg har i molo og katvig virker helt normalt i størrelsen Hummel syntes jeg virker lidt stor i størrelsen
Tak for svar.
Jeg har et par molo bodyer som allerede er for små til min datter, eller også er hun lidt for tyk. hehe
Low skriver: Jeg ved det ikke rigtig med de mærker men jeg ville råde dig til at købe 1 størrelse for stor. Og hvis det er for stort så trøst dig med at pengene ikke er smidt ud af vinduet for så kan barnet passe det i længere tid end hvis du købte den størrelse baby bruger nu
Det har du ret i, så kan man da altid bruge det senere, hvis det skulle vise sig, at være for stort.
Aslan brugte 62 da han blev døbt og vi havde ønsket os hummel i str. 68... Det passede med det samme, så jeg vil sige det er små str.
lisesp83 skriver: Hej.. Jeg er lige inde og tjekke trendsales ud. Og nu har jeg lige et ?. Hvordan er str på hummel, katvig, molo osv. Er det småt i størrelserne? Eller kan man gå efter hvad ens baby bruger nu? Tak på forhånd.
jeg sydens molo er lille i størrelsen og hummel er lidt over normal
Mange tak for svar.
Tror jeg køber nummeret større, bare for sikkerhedens skyld. Så ender jeg da ikke med håret i postkassen, og en masse penge smidt i grøften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128