en dejlig oktober dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

sarahb

Her er vi i dag ude og lege i blade. Så skønt
Kom med jeres dejlige oktober billeder.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

otlitrom

Smukke efterårsbilleder. Jeg elsker når skoven skifter farve, og især i disse flotte solrige dage vi har haft. Jeg har så meget lyst til at gå en lang tur og fotografere, men jeg er beordret ro, og må hellere gøre som lægen siger.

Du har en skøn knægt, og lige om snart har du to!

Dejlige billeder!

Jeg har ikke det vilde at byde ind med, hvad natur angår. Men I må da gerne se den lille India, der har fundet ud af, at det der med at hænge på hovedet mellem mine ben er mægtig skægt

Anmeld

17. oktober 2010

anna-jonas

Nåhhhhh................især det sidste billede, hvor Isaac koncenteret forsøger at putte et blad ned i et hul, er jeg vild med. Den smukke knægt.

Anna: Skulle lige kigge lidt på billedet af "pelsklatten" før jeg kunne finde hoved og hale i det. Hvor gammel er hun??

Vi har tilbragt et par timer i svømmehallen i dag, da der var truende regnvejrsskyer over vores by i dag. Fik ikke taget billeder af det, men af pigerne i går, hvor de legede i stuen.

Billede 3,4 og 5 er en serie, hvor Ida sidder og lister sig ind på Anna's smykkeskrin (som kan åbnes og spille svanesøen), hun snupper det, og futtet hen over gulvet med "byttet", og sidder så stille for at nyde sin erobring.

Billede 6, prøver hun at få klodsen på foden mens hun siger "Go, go" ( Sko, sko).

Billede 7 og 8, er Anna er tegner og viser Fru Hansens hus, med en blomst i skorstenen i stedet for røg. Fru H er forøvrigt en mand.

Billede 1 og 9, er Ida der øver sig i moderskabets glæder. Dog er jeg ikke sikker på at et evt. barn ville overleve længe, med den ret hårde medfart.

Billede 2. Taler for sig selv. " Charme, selvtillid og lækkert hår".

Anmeld

18. oktober 2010

sarahb

kitty skriver:

Smukke efterårsbilleder. Jeg elsker når skoven skifter farve, og især i disse flotte solrige dage vi har haft. Jeg har så meget lyst til at gå en lang tur og fotografere, men jeg er beordret ro, og må hellere gøre som lægen siger.

Du har en skøn knægt, og lige om snart har du to!

Dejlige billeder!

Jeg har ikke det vilde at byde ind med, hvad natur angår. Men I må da gerne se den lille India, der har fundet ud af, at det der med at hænge på hovedet mellem mine ben er mægtig skægt

ihhh hvor er den lille india bare dejlig, det er da en fantastisk skøn stilling at ligge i
hihi... nu håber vi snart på at kunne se scanningsbilleder..

Anmeld

18. oktober 2010

sarahb

Anna-jonas skriver:

Nåhhhhh................især det sidste billede, hvor Isaac koncenteret forsøger at putte et blad ned i et hul, er jeg vild med. Den smukke knægt.

Anna: Skulle lige kigge lidt på billedet af "pelsklatten" før jeg kunne finde hoved og hale i det. Hvor gammel er hun??

Vi har tilbragt et par timer i svømmehallen i dag, da der var truende regnvejrsskyer over vores by i dag. Fik ikke taget billeder af det, men af pigerne i går, hvor de legede i stuen.

Billede 3,4 og 5 er en serie, hvor Ida sidder og lister sig ind på Anna's smykkeskrin (som kan åbnes og spille svanesøen), hun snupper det, og futtet hen over gulvet med "byttet", og sidder så stille for at nyde sin erobring.

Billede 6, prøver hun at få klodsen på foden mens hun siger "Go, go" ( Sko, sko).

Billede 7 og 8, er Anna er tegner og viser Fru Hansens hus, med en blomst i skorstenen i stedet for røg. Fru H er forøvrigt en mand.

Billede 1 og 9, er Ida der øver sig i moderskabets glæder. Dog er jeg ikke sikker på at et evt. barn ville overleve længe, med den ret hårde medfart.

Billede 2. Taler for sig selv. " Charme, selvtillid og lækkert hår".

hej skønne mette.
Hvor skønt med en tur i svømmehallen, det kunne jeg godt bruge.. Det er ikke noget bedre end at føle sig vægtløs..

hvor er de 2 guldklumper bare dejlige og sikke en fin tegning

Anmeld

19. oktober 2010

mama09

sarahb skriver:

Her er vi i dag ude og lege i blade. Så skønt
Kom med jeres dejlige oktober billeder.

ser hyggeligt ud - og lækker bisken hygger sig vist også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.