Nåhhhhh................især det sidste billede, hvor Isaac koncenteret forsøger at putte et blad ned i et hul, er jeg vild med. Den smukke knægt.
Anna: Skulle lige kigge lidt på billedet af "pelsklatten" før jeg kunne finde hoved og hale i det. Hvor gammel er hun??
Vi har tilbragt et par timer i svømmehallen i dag, da der var truende regnvejrsskyer over vores by i dag. Fik ikke taget billeder af det, men af pigerne i går, hvor de legede i stuen.
Billede 3,4 og 5 er en serie, hvor Ida sidder og lister sig ind på Anna's smykkeskrin (som kan åbnes og spille svanesøen), hun snupper det, og futtet hen over gulvet med "byttet", og sidder så stille for at nyde sin erobring.
Billede 6, prøver hun at få klodsen på foden mens hun siger "Go, go" ( Sko, sko).
Billede 7 og 8, er Anna er tegner og viser Fru Hansens hus, med en blomst i skorstenen i stedet for røg. Fru H er forøvrigt en mand.
Billede 1 og 9, er Ida der øver sig i moderskabets glæder. Dog er jeg ikke sikker på at et evt. barn ville overleve længe, med den ret hårde medfart.
Billede 2. Taler for sig selv. " Charme, selvtillid og lækkert hår".
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld