Hvor er min "baby" ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Mutti2

Altså altså.... hvor er min lille baby....

Hun bruger ikke sut, hun bruger ikke ble, hun sover ikke middagssøvn, og nu har hun også smidt natbleen!!!

Hvor er min lille baby..... Hun er ikke engang blevet 3, og er allerede en kæmpe stor pige.

Ihhh hvor jeg savner det..... Hvor er "stop" knappen.... vil bare nyde tiden lidt mere sammen med hende

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Eliza/lykke

Milla-Victoria's mor skriver:

Altså altså.... hvor er min lille baby....

Hun bruger ikke sut, hun bruger ikke ble, hun sover ikke middagssøvn, og nu har hun også smidt natbleen!!!

Hvor er min lille baby..... Hun er ikke engang blevet 3, og er allerede en kæmpe stor pige.

Ihhh hvor jeg savner det..... Hvor er "stop" knappen.... vil bare nyde tiden lidt mere sammen med hende

Knus

Bare det var mig

Min datter er 5 mrd., og min søn er 10 år - så jeg glæder mig rigtig meget til tiden hvor min datter er 1-2-3 år.

Anmeld

18. oktober 2010

MyBaby

Hvor har du bare en fantastisk dygtig pige! Og hvor kan jeg bare godt følge dig - Ida er kun ½år, men jeg vil også meget gerne trykke på stopknappen engang imellem, for hold da op hvor går det bare hurtigt! Men det er jo et godt tegn og det minder os bare om, at vi skal huske at nyde dem, så længe vi har dem - som man siger, så er ens børn jo kun til låns!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.