Børnebazar i nrgi - århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Sofia

Hej baby-damer

Er der nogen af jer, der har været til Børnebazar, og som kan anbefale det? Det afholdes i NRGI i Århus næste weekend.. Jeg kan se de blandt andet sælger Miniature, Katvig, Hollys og Hummel..

http://bornibyen.dk/koebenhavn/places/6281-boernebazar

Knus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

h_bernie

Har aldrig været til det, men det skal helt sikkert prøves i næste weekend. Satser på at gøre nogle gode køb.

Anmeld

17. oktober 2010

Sofia

h_bernie skriver:

Har aldrig været til det, men det skal helt sikkert prøves i næste weekend. Satser på at gøre nogle gode køb.

Jeg overvejer også kraftigt at tage til det 

Anmeld

17. oktober 2010

*A*

Jeg skal også derud med en veninde, trods jeg frygter at det bliver et sandt gedemarked

Anmeld

17. oktober 2010

Sofia

*A* skriver:

Jeg skal også derud med en veninde, trods jeg frygter at det bliver et sandt gedemarked

Ja du har nok ret i det bliver en kamp at komme omkring..

Anmeld

17. oktober 2010

Mettemus

Jeg overvejer det også. Tror dog først det bliver søndag - er stadig rimelig skræmt over tilbudshungrende kvinder til Ej Sikke Lejs lagersalg i det gamle studenterhus...

Anmeld

17. oktober 2010

Sofia

Mettemus skriver:

Jeg overvejer det også. Tror dog først det bliver søndag - er stadig rimelig skræmt over tilbudshungrende kvinder til Ej Sikke Lejs lagersalg i det gamle studenterhus...

Hvis jeg tager derud bliver det også søndag! Men har ikke helt besluttet mig endnu

Anmeld

21. oktober 2010

DK

Ihhh det lyder hyggeligt!!

Jeg har dog været så suuuuper heldigt at lægge min klamme hånd på et kollektionssalg fra Mee To, på mandag... (så vidt jeg ved kun for ansatte og deres familie/venner) Jeg håber at jeg kan få købt en flyverdragt/skidragt til Kirstine og hun trænger også til bukser og bluser til skolebrug! Og så til aller aller sidst så kunne man jo evt. måske gå over i baby-dreng afdelingen og kigge en lille bitte smule....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.