Er p-piller skadelige for baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

WantingBaby2012

Hej tøser

Jeg har lige lagt mine p-piller på hylden, og nu er det bare at være tålmodig. Vi er blevet enige om at vente med at prøve til først i december og så bruge beskyttelse indtil da. Men jeg kom alligevel til at tænke, hvad hvis jeg nu bliver gravid så hurtigt, at p-pillerne ikke helt er ude af kroppen... Kan det skade barnet? 

Kender 2 hvor de blev gravide i den første måned, hvor de stoppede med p-piller. Den ene aborterede barnet og den anden fødte i uge 28...  Kan det have nogen sammenhæng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Amso

Jeg tror ikke det har den store betydning. P-piller tager man jo hver dag, så det er ikke meget der kan være tilbage efter en måned, så ville man jo kunne nøjes med en om ugen eller om måneden tænker jeg. ( hvis det r forståeligt det jeg skriver )?  Og har aldrig hørt nogen læger sige man ikke må blive gravid når man har stoppet p-pillerne. Tror bare de to du kender har været uheldige.

Anmeld

17. oktober 2010

Bare mig..

Jeg tror bestemt ikke, at det har noget at sige så tidligt i graviditeten.. Det er nok mere hvis man fortsætter med dem i lang tid efter man er blevet gravid..

Jeg blev gravid på ppiller, og min datter fejler ikke noget, og kender andre der også er blevet det på ppiller og deres er der nu heller ikke noget med..

Så jeg ville bare op på hesten med det samme, det skal du ikke bekymre dig om, for jeg tror helt sikkert ikke det  har noget at sige..

- Held og lykke!

Anmeld

17. oktober 2010

Vidunderligeunger

jeg nådece at få een mens, så var jeg gravid, efter vi smed pillerne.. Alberte er i hvert fald sund, rask og alt er som det skal være

Anmeld

17. oktober 2010

WantingBaby2012

Okay, det er jeg glad for at hører 

Synes godt nok der dukker en del bekymringer op, når man er ved at planlægge sådan en lille én.. Mon ikke at det snart er på tide bare at tage det stille og roligt, og tro på det bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.