Uh der er rumsteren i underlivet idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

mullesmith2

Gad vide om det bare er ligamenter eller det så småt er ved at trække op til noget. Har haft sådan on off menssmerter her hele formiddagen.... det er sikkert ikke noget endnu, de må også gerne vente 14 dage mere så de er lidt mere "færdigbagt"

Hvordan startede jeres fødsel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

DK

Uhh hvor spændende!! Jeg kan godt forstå at du gerne lige vil give dem en uge eller mere endnu! Men på den anden side også bare glææææder dig til at de kommer ud!

Min fødsel startede ved at vandet gik. Ingen veer før efter et par timer, så jeg har desværre ingen gode fif eller noget!

(Men min tidligere svigerfar sagde dog aftenen før, at jeg ville føde i morgen for det kunne han se! Han var landmand og vant til at se den slags på får!!! Jeg grinede og tænkte hallo!! Jeg er kun 37+4, den er go med dig! Men sørme om han ikke fik ret!)

Anmeld

17. oktober 2010

<3

Ja her gik vandet også og så kom veerne nogle timer efter

Anmeld

18. oktober 2010

mullesmith2

Ha den var go den med fårene hehe  der skete heldigvis ikke noget endnu, men har godt nok mere ondt også idag end jeg plejer. Men ikke noget alarmerende. Og igår kom der en lille smule slim ud men det var bare for lidt til at kunne betyde noget. Nå men vi venter spændt på hvad der sker inde i den store rumsterende mave, som er sunket en del hvis jeg selv skal sige det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.