Erfarring med valmedtesten søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er testen god nok?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Anonym trådstarter

I går testede jeg negativt,-brugte hverken morgenurin eller havde holdt på vandet i anbefalet tid. Vil skyde på at det var en 1 time siden sidste "vandafgang" at jeg testede. Den var klart negativ.

Natten er gået med dårlig mave incl smerter øverst på maven. Tror bare jeg har reddet mig in influenza i land elelr noget lign

Jeg tisser godnat ved 03.00 tiden ca, stod op igen ved 6 tiden med uro i kroppen. Tog nu test nr 2,og denne gang var resultatet ikke som det forrige. Først kunne man bare ane den,derved troede jeg at jeg så syner,men lod testen ligge for at trække. Jeg har gemt den anden fra i går,og selvom den har trukket snart 24 timer så er den stadig negativ. Men den her gør mig lidt morgenforvirreret da jeg troede jeg "bare" havde reddet mig en influenza

Testen er Valmed-testen.

Din skærm skal nok tippes lidt for at kunne vise det jeg ser,-dog ser jeg det tydeligere på testen irl.

Hvad siger i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Valle81

Anonym skriver:

I går testede jeg negativt,-brugte hverken morgenurin eller havde holdt på vandet i anbefalet tid. Vil skyde på at det var en 1 time siden sidste "vandafgang" at jeg testede. Den var klart negativ.

Natten er gået med dårlig mave incl smerter øverst på maven. Tror bare jeg har reddet mig in influenza i land elelr noget lign

Jeg tisser godnat ved 03.00 tiden ca, stod op igen ved 6 tiden med uro i kroppen. Tog nu test nr 2,og denne gang var resultatet ikke som det forrige. Først kunne man bare ane den,derved troede jeg at jeg så syner,men lod testen ligge for at trække. Jeg har gemt den anden fra i går,og selvom den har trukket snart 24 timer så er den stadig negativ. Men den her gør mig lidt morgenforvirreret da jeg troede jeg "bare" havde reddet mig en influenza

Testen er Valmed-testen.

Hvad siger i?

Jeg har ikke brugt andet end Valmedteste fra Føtex og Bilka og har haft rigtigt resultat hver gang og har alle 4 gange ( 3 der er blevet til noget og en sa) haft rigtig resultat.

1 gang testet langt over tid, anede ikke jeg var gravid - 3 andre gange faktisk testet postiv en uge før:0)

Det er heller ikke længe siden at jeg så en test omkring graviditetstests i tv og Valmed var bedst i test - hvis man kan sige det:0)

Anmeld

17. oktober 2010

Valle81

Anonym skriver:

Testen er Valmed-testen.

Din skærm skal nok tippes lidt for at kunne vise det jeg ser,-dog ser jeg det tydeligere på testen irl.

Hvad siger i?

Jeg an desværre ikke se to streger på din test - har prøvet at vippe og sidde med hovedet i alle mulige mærkelige stillinger:0/

Anmeld

17. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg tager lidt lidt flere billeder af testen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.