Det stikker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Bryndis

Hej.

Jeg er i uge 37+3 og føler at der sker mange ting i kroppen som jeg selvfølgelig håber på at der er tegn på snarlig fødsel Men i går og  i dag syns jeg det stikker helt vildt heeeeelt nede i underlivet, som om at babyen ligger og slår ud af udgangshullet. Og det er kun når jeg går at det gør det og så føles som om at jeg skal tisse konstant men det er begrænset hvor meget der kommer ud hvis jeg går på toilet...

Nogen idé om hvad det kan være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Valle81

Bryndis skriver:

Hej.

Jeg er i uge 37+3 og føler at der sker mange ting i kroppen som jeg selvfølgelig håber på at der er tegn på snarlig fødsel Men i går og  i dag syns jeg det stikker helt vildt heeeeelt nede i underlivet, som om at babyen ligger og slår ud af udgangshullet. Og det er kun når jeg går at det gør det og så føles som om at jeg skal tisse konstant men det er begrænset hvor meget der kommer ud hvis jeg går på toilet...

Nogen idé om hvad det kan være? 

Kender godt følelsen af det - det føles nærmest som om at hvis man kigger ned ville man kunne se en arm:0)

Tror det er ganske normalt - har oplevet det ved begge graviditer:0) Og det har  - desværre - ikke været tegn på snarlig fødsel - havde det i maaaaaaaaaange uger op til fødsel.

Christina

Anmeld

17. oktober 2010

morNov2010

Det kunne godt være tegn på blærebetændelse, så jeg ville da nok lige få stixet min urin hos lægen i morgen, hvis jeg var dig.

Kh Mette

Anmeld

18. oktober 2010

Bryndis

morNov2010 skriver:

Det kunne godt være tegn på blærebetændelse, så jeg ville da nok lige få stixet min urin hos lægen i morgen, hvis jeg var dig.

Kh Mette

Jeg var til jordemoder i torsdags og der var ingen ting at se i urinen.

Men nu er jeg begyndt og få krampe i det ene ben. Som om at det lige bliver følelses løst i et par minutter hvor det så går over igen.

Anmeld

18. oktober 2010

Marie29

Hey

Jeg har også de der stikkende smerter, og har haft dem siden jeg fik vendt baby for 3 uger siden. De kommer nemlig også især når jeg går, og skal tisse. Er så over termin nu (og venter, venter og venter....), men min jordemoder siger det er fordi hovedet presser på tingenen dernede, og et tegn på at baby ligger sig fast og ned. Så det er ikke skidt! Havde heller ikke tegn på urinstiks, så det var heller ikke urinvejsinfektion.

Held og lykke med baby

Pernille

Anmeld

18. oktober 2010

Bryndis

Marie29 skriver:

Hey

Jeg har også de der stikkende smerter, og har haft dem siden jeg fik vendt baby for 3 uger siden. De kommer nemlig også især når jeg går, og skal tisse. Er så over termin nu (og venter, venter og venter....), men min jordemoder siger det er fordi hovedet presser på tingenen dernede, og et tegn på at baby ligger sig fast og ned. Så det er ikke skidt! Havde heller ikke tegn på urinstiks, så det var heller ikke urinvejsinfektion.

Held og lykke med baby

Pernille

Okey så er det jo kun godt at det gør ondt

Hvor meget er du gået over tid nu ?

Jeg har virkelig bare heller ingen tålmodighed tilbage. Vil så gerne have ham ud nu

Anmeld

19. oktober 2010

Marie29

Hey

Er gået 4 dage over tid i dag...synes bare tiden går langsomt nu. Og bliver mere og mere bekymret hver dag, selvom det er fjollet . Ikke nogen af de der tegn på starten af noget endnu, men det er jo heller ikke alle, der får dem inden. Må bare være tålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.