Nogle der har erfaring med voksduge? (MARIMEKKO)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.902 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. august 2008

st

Jeg overvejer at spare sammen til en af de fantastiske voksduge fra MARIMEKKO. Jeg er bare fuldstændig vild med deres blomstermotiver.

Men jeg ved ikke om den er pengene værd. Er der nogle der har noget erfaring med den type dug? Det er ikke den voksdug der er helt gummiagtig, men tekstilvoksdugen. En forhandler skriver den er sart overfor paprika og karry stænk osv., og hvis det er håbløst at få af, så tror jeg ikke lige frem den skal på vores køkkenbord.

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg overvejer også at købe den og har samme tanker som dig, da jeg har 5 børn der skal sidde med ved bordet hihi.

Så håber du får nogle svar og jeg vil tillade mig at kigge med

Hilsen

Lotte

Anmeld

3. august 2008

fam.4xc

ja her har vi haft den og bruger den ik længere af samme årsag som du skriver.... kødsovs osv satte sine spor.... så ellers pænt ud med vores saft kande og glas til :D

Nu er vi så gået over til plast dækkeservietter og det er virkeligt det der virker herhjemme ;)

Kh Camilla

Anmeld

3. august 2008

Anja

Kan klart anbefale tekstilvoksdugenen fra Sødahl (staves ??) Vi har haft købt nogle forskellige efterhånden og det er de enste der ikke ligner en voksdug ret meget OG faktisk fungerer som voksdug. Den vi har liggende på bordet lige nu har været på i ca 2 mdr og der er endnu ikke noget der ikke er gået af .....

Flere af dem vi har haft købt af andre mærker har været grimme og fuld af pletter efter 1-2 uger - og så kryber nogle også i vaskemaskinen selv om man følger anvisningen på 30 grader - og efter en tur i vaskemaskinen er der ikke meget voksdug funktion tilbage.

Med andre ord - der er mange forskellige kvaliteter inden for tekstilvoksduge ....

Og dem jeg har fundet der virker efter hensigten er faktisk de billigeste jeg har stødt på - i Kop og Kande giver jeg kun 50kr per meter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.