Så blev Lærke 1 år idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. oktober 2010

Ann.

Tja - tiden er gået stærkt, faktisk alt for stærkt, og jeg sidder egentlig lidt med blandet følelser. Uden tvivl, det har været en rigtig god og hyggelig dag.

Men hvor ville jeg bare så gerne have min lille baby igen!  

Det er dejligt at holde fødselsdag for hende, men det betyder desværre også at hun bliver ældre og at vi har hende kortere tid! Jeg ville give alt for at skrue tiden tilbage til da hun blev født og vi ikke vidste noget om hendes sygdom.

Men ja, hvad skal man sige? Hun har jo nydt dagen, på trods af en øm mave og opkastninger hele dagen igår. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

wamse

Stort tillykke med hende

Anmeld

17. oktober 2010

blomst84

Stort tillykke med din lille datter :-) må jeg spørge hvad det er hun fejler?

Anmeld

17. oktober 2010

klmf

Et stort tillykke med din store pige

Har hun det ellers godt efter operationen? Jeg havde skrevet et laaaangt svar den anden dag, men så sprang computeren af nettet og jeg orkede ikke at skrive det hele igen Jeg ville spørge dig om det var en PEG-sonde hun havde fået lagt? For den tror jeg godt i kunne blive glede for, den er nemmere at få af vejen under tøjet, så den ryger ikke så nemt ud.

Åh, kan godt følge dine tanker - jeg savner også min lille sammenkrøllede puttetrold, der lå og knirkede på mors mave foran brændeovnen. Men også at du ved, uret tikker den forkerte vej... Det er så trist for jer Må være så hårdt at vide hun ikke altid vil være her, også selvom I er gode til at nyde hende her og nu.

Det blev et lidt trist tillykke-indlæg, det var egentlig ikke meningen, så

STORT TILLYKKE MED DIN SKØNNE TØS

Anmeld

17. oktober 2010

twinboys

Stort tillykke

Anmeld

17. oktober 2010

Ann.

lotchen skriver:

Et stort tillykke med din store pige

Har hun det ellers godt efter operationen? Jeg havde skrevet et laaaangt svar den anden dag, men så sprang computeren af nettet og jeg orkede ikke at skrive det hele igen Jeg ville spørge dig om det var en PEG-sonde hun havde fået lagt? For den tror jeg godt i kunne blive glede for, den er nemmere at få af vejen under tøjet, så den ryger ikke så nemt ud.

Åh, kan godt følge dine tanker - jeg savner også min lille sammenkrøllede puttetrold, der lå og knirkede på mors mave foran brændeovnen. Men også at du ved, uret tikker den forkerte vej... Det er så trist for jer Må være så hårdt at vide hun ikke altid vil være her, også selvom I er gode til at nyde hende her og nu.

Det blev et lidt trist tillykke-indlæg, det var egentlig ikke meningen, så

STORT TILLYKKE MED DIN SKØNNE TØS

Hej

Ja det er en PEG-sonde, men hun skal have lagt en Mic-key-sonde om 6-7 uger. Men ja, allerede nu er det hele meget lettere.

Tusind tak for tillykkerne - men ja, jeg er både glad og trist, må indrømme at det er en lidt underlig følelse.

Anmeld

17. oktober 2010

JulieE

Stort TILLYKKE med den første fødselsdag!!

Anmeld

17. oktober 2010

Klumpe-dumpe

STORT TILLYKKE MED DIN LILLE LÆKRE PIGES 1 ÅRS DAG

Anmeld

17. oktober 2010

Chalala85

Stort tillykke med din skønne pige

Anmeld

17. oktober 2010

nannanadja

kæmpe tillykke herfra håber i får en fantastisk dag jer alle sammen... kæmpre knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.