Ventetiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Lisbeth1985

Hej piger!

Så er vi blevet insemineret igen og alt er gået rigtig fint  Nu står den så på 15-17 dage med utålmodighed, håb, drømme og frygten for, at den heller ikke er der denne gang.. Jeg håber virkelig på en positiv test om 14 dage, da jeg slet ikke kan overskue, hvis vi skal begynde i IVF-behandlig 

Nu skal de næste uger bare flyve afsted - den her ventetid er til at blive sindsyg af!!

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Så er vi blevet insemineret igen og alt er gået rigtig fint  Nu står den så på 15-17 dage med utålmodighed, håb, drømme og frygten for, at den heller ikke er der denne gang.. Jeg håber virkelig på en positiv test om 14 dage, da jeg slet ikke kan overskue, hvis vi skal begynde i IVF-behandlig 

Nu skal de næste uger bare flyve afsted - den her ventetid er til at blive sindsyg af!!

Lisbeth

Kender de føleser og tanker alllllt for godt.

for at det lykkes for jer denne gang.

Anmeld

16. oktober 2010

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Kender de føleser og tanker alllllt for godt.

for at det lykkes for jer denne gang.

Tak Kan se på din profil, at i også er igang med inseminering. Hvor langt er i i forløbet?  Lisbeth

Anmeld

16. oktober 2010

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Tak Kan se på din profil, at i også er igang med inseminering. Hvor langt er i i forløbet?  Lisbeth

Det var så lidt

Jeg er blevet insemineret for 3 gang og har test dag på fredag

Tænkte faktisk på om du vidste hvis man nu beslutter sig for IVF skal man så starte helt forfra? Eller kommer man hurtigere til når man har været den anden mølle igennem?

Ved faktisk ikke hvorfor men er virkelig begyndt at få de tanker om at det aldrig vil lykkes.

Anmeld

21. oktober 2010

Ønskebarnet

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Lisbeth

Krydser alt hvad jeg kan for at i får en lille bebs denne gang  . Kender selv til det med tålmodigheden og venten venten venten

Anmeld

21. oktober 2010

Lisbeth1985

Ønskebarnet skriver:

Krydser alt hvad jeg kan for at i får en lille bebs denne gang  . Kender selv til det med tålmodigheden og venten venten venten

Tak Jeg krydser også fingre for jer - kan se på din profil, at i også er igang med insemination

Lisbeth

Anmeld

22. oktober 2010

Ønskebarnet

Ja vi har været igennem 1 forsøg uden held  og skal derop igen på onsdag for at høre om jeg skal på p piller en mdr  ,det er så bare to cyklusér der går uden der sker noget hvis jeg skal ha dem.

Håber bare den dumme vandcyste er smuttet  er træt af det venten.

Anmeld

22. oktober 2010

Lisbeth1985

Ønskebarnet skriver:

Ja vi har været igennem 1 forsøg uden held  og skal derop igen på onsdag for at høre om jeg skal på p piller en mdr  ,det er så bare to cyklusér der går uden der sker noget hvis jeg skal ha dem.

Håber bare den dumme vandcyste er smuttet  er træt af det venten.

Det kan jeg godt forstå. Men nogle gange er det nok bedre at vente (selvom det er pokkers svært), så man får den bedst mulige behandling Jeg krydser fingre for dig på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.