Gave til min "mand". HJÆLP kære mænd ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

TTM

Hej alle i skønne kvinder og fantastiske mænd!

Jeg har brug for et råd...

Kort fortalt ;

Jeg glemte vores årsdag... DUMT i know, men manden har alt og alt han ønsker sig er vores barn har det godt.. Nu er han lige et smut i Afrika med sin familie, og jeg skal scannes (MD) på onsdag... Jeg er trist over han ikke kan komme med, men sådan er livet jo engang i mellem.. Nu var det jo så jeg tænkte... Kan man ikke give en scanning af maven i en form for "Velkommen hjem"-gave? Jeg er mere ude i noget gavekort til en som kan scanne, og på den måde give ham oplevelsen??

Vi aftalte nemlig jeg skulle skrive hvis jeg kunne se om det var en dreng eller pige, men jeg kan jo "bare" - ja tror ikke det bliver nemt - holde det hemmeligt hvis det kan ses?Og så give ham overraskelsen når vi bliver scannet?

Eller tror i han bliver ked hvis andre ved hvad køn vores barn har før ham?? tør nemlig ikke tage afsted alene hvis der er noget galt (Har lige haft en veninde som fik en trist nyhed til MD ) og frygter det bare såååå meget så min søster tager med mig...

Eller er jeg helt hen i vejret med min ide??

Meget gerne nogle mænd med på den her...!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2010

Dot D

Jeg synes det er en god idé at give hem "en scanning", du siger da bare til scanningen at du IKKE vil vide kønnet, så scanner de nemlig ikke så meget deromkring. Så kan I jo få det at vide sammen Og når han spørger til det, må du fortælle at jeres kommende barn lå med benene over x, så det kunne ikke ses. Så skulle den vist være klaret

Anmeld

17. oktober 2010

sarahb

jeg gav min mand en scanning i fødselsdags gave sidst vi var gravide for han havde gået og sagt at han så gerne ville se ham igen.
Han blev super glad. Så det kan du sagtens..
Og hvis du ikk kan holde det hemligt så lad selv være med at få kønnet afvide så i får det afvide sammen

Anmeld

18. oktober 2010

TTM

Tusind tak for svar

Jeg snakkede med min kæreste om det, ikke mht. gaven, og han ville gerne vide det når jeg vidste noget.. Tror jeg får kønnet afvide, og derefter lukke svaret inde. Så kan jeg nemlig få kigget på den rigtige barnevogn og bestilt den (fik lige en update af en kollega, at der er min. 12 ugers levering på barnevogne.. Plus det er en af de lidt mere dyre vi går efter (- bedst i test -) så der er nok ikke så mange som bestiller dem... Og der er en masse helligdage omkring jul/nytår der tager arbejdsdage væk...)

Så må han få scanningen sammen med overraskelsen om hvem jeg har i maven Om det er en Mathias eller vi skal lede efter pigenavne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.