Kaster op:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.390 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

betiinsen

Hej piger, ved godt det er en del af at være gravid, men de sidste 2 uger kaster jeg op ret ofte, og problemet er også jeg står ved kassen i en tøjforretning, og har ikke mulighed for lige at løbe på toilettet. i går var jeg kun på arb. i 2 timer, og måtte lige ned og hilse på toilettet to gange.. puh

prøver at spise så ofte som muligt, men er der ellers andre råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Fru.Mäes <3

betiinsen skriver:

Hej piger, ved godt det er en del af at være gravid, men de sidste 2 uger kaster jeg op ret ofte, og problemet er også jeg står ved kassen i en tøjforretning, og har ikke mulighed for lige at løbe på toilettet. i går var jeg kun på arb. i 2 timer, og måtte lige ned og hilse på toilettet to gange.. puh

prøver at spise så ofte som muligt, men er der ellers andre råd?

... ÅHH, husker det bar ALT for godt altså

Jeg arbejder i en børnehave, og der er hellere ikke LIGE tid til at rende frem og tilbage hele tiden..

Jeg prøvede virkelig ALT slags mad, som folk anbefalede... Mandler, kiks osv. Men intet virkede på mig, og jeg tabte mig temmelig meget - så jeg snakkede med min læge og fik nogle piller, som gjorde at jeg ikke kastede op...

SÅ prøv evt. at snakke med din læge

Anmeld

16. oktober 2010

betiinsen

ja prøver lige at give det lidt tid endnu, skal heldigvis ikke arb. så meget den næste halvanden uge, og så må jeg se hvordan det går derefter.. Men ja det er lidt bøvlet når man ikke rigtigt bare kan løbe hen til toilettet når man har behov.. hehe

og tak for hjælpen

Anmeld

16. oktober 2010

Fru.Mäes <3

betiinsen skriver:

ja prøver lige at give det lidt tid endnu, skal heldigvis ikke arb. så meget den næste halvanden uge, og så må jeg se hvordan det går derefter.. Men ja det er lidt bøvlet når man ikke rigtigt bare kan løbe hen til toilettet når man har behov.. hehe

og tak for hjælpen

... SÅ lidt da

Håber snart du får det bedre - for der er bare ikke noget værre end at hænge med hovedet nede i toilettet hele dagen lang

Anmeld

16. oktober 2010

Mimic

Mariekiks og kakaomælk hjalp mig da jeg havde det værst (kastede konstant op de første 4 måneder og tabte i alt 8 kg.)

desuden hjalp sodavands is med at tage det værste af kvalmen om morgenen (eller slush ice )

god bedring

Linda

Anmeld

16. oktober 2010

Papaya

Puha.. Kan tydelig huske det! Jeg blev nød til at sygemelde mig et kort stykke tid da det var værst.. Rendte jo på toilettet hele tiden  Jeg var helt vildt med noget der var surt og bittert.. Det hjalp når jeg drak frisk presset citron..  ved godt at det lyder mærkelig, men det hjalp på mig.. hehe.. Kan trøste dig med at det går over igen

Kæmpe herfra..

Anmeld

17. oktober 2010

Samus1983

Hejsa.. Nu ved jeg ikke hvilken sygehus du tilhører.. men når man er tilknyttet Kolding sygehus kan man få tilbudt akupunktur mod kvalme, opkast osv. Jeg fik det selv og synes det hjalp..

Prøv at hører din jordemoder ad, jeg blev ihvertfald anbefaldet af min..

/mira

Ps Det er gratis

Anmeld

17. oktober 2010

ZamanogDania

Jeg har læst et sted engang for noget tid siden om armbånd agtig ting man putter på håndledet. Den skulle hjælpe mod kvalme. Jegfandt det først ud af da min opkast sluttet desværre.

Anmeld

20. oktober 2010

pnicolaisen

jeg lider også bare rigtig meget af kvalme, og kaster op hver gang jeg har spist og drukket.. har på 2 dage tabt 1,5 kg. Min læge sagde jeg vejer for meget, men det er jo ikke helt sundt alligevel... Jeg har prøvet alt.. intet virker.. det går forhåbentlig over igen..

Anmeld

20. oktober 2010

JustMe

Seabands hjælper nogle, men havde desværre ingen virkning på mig. De kan købes på apoteket for lidt over 100,- for 2 armbånd og returneres til producenten, hvis ikke de virker.

For mig gjorde akupunktur tricket og jeg gik fra at være en levende død "zombie" med jævnlige opkastninger og invaliderende kvalme og træthed, til nu at kunne mange flere ting. Jeg har stadig kvalme hele dagen i mere eller mindre grad, men kaster ikke længere op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.