Måtte lige forbi fødegangen her til aften!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Fru.Mäes <3

... Åhh, jeg er lige kommet hjem efter et besøg på fødegangen her i Herning

Havde ikke mærkede lillemanden i dag, så vi skulle lige over og have kørt en strimmel...

Men heldigvis, var der HJERTELYD  - jeg var så SKIDE bange altså!! Så det var bare en stor forløsning da jeg hørte hans hjerte slå.. Og ALT var bare som det skulle være, der var ikke noget at sætte en finger på...

Og nu sidder jeg her - og han fiser bare rundt inde i maven på mig  DUMME unge altså - at han skulle gøre hans MOR og FAR så bange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Laulund87

Han skulle vist lige drille

Godt at alt er fint

Anmeld

16. oktober 2010

Fru.Mäes <3

Laulund87 skriver:

Han skulle vist lige drille

Godt at alt er fint

Jah, han skulle nok bare lige lege lidt skjul med hans mor..

Anmeld

16. oktober 2010

DK

Velkommen til forældrenes verden!!!

Jeg var engang på Kolding børneafdeling med Kirstine da hun var ca. 3 mdr. Hun var sløv og gylpede ALT mad op, og vores læge der så hun lå og ikke ville vågne sendte os med det samme til Kolding.

Da vi så kommer derned lå hun og var verdens mest vågne og nysgerrige baby og smilede til alle lægerne og sygeplejerskerne. Jeg blev natten over, og skulle så overvåges hver gang jeg ammede og bøvsede hende af, så de kunne så hvor meget hun gylpede/hvor vågen hun var. Ikke en dråbe gylp kom der og hun var en eksemplarisk baby!!

Næste morgen fik jeg skæld ud af lægen over at have spildt deres tid OG bragt mit barn i fare fordi jeg havde taget min baby med på en børneafdeling hvor der jo var fyldt med børn med farlige smitsomme sygdomme! (jaaa... altså det var jo ligesom min LÆGE der havde sendt os afsted, det var jo ikke for min fornøjelses skyld, vel?)

Jeg bar hende ud i bilen, og lige da hun skulle spændes fast gylpede hun 2 liter ud over bilen og sov i 100 år bagefter!! CHRIST!!!

Men dejligt at høre at alt er vel! Det er det heldigvis i 99 ud af 100 tilfælde!!! Men ihhhh hvor kan de forskrække os og drille de små bæster!

Knus og kram!

Anmeld

16. oktober 2010

Fru.Mäes <3

DK skriver:

Velkommen til forældrenes verden!!!

Jeg var engang på Kolding børneafdeling med Kirstine da hun var ca. 3 mdr. Hun var sløv og gylpede ALT mad op, og vores læge der så hun lå og ikke ville vågne sendte os med det samme til Kolding.

Da vi så kommer derned lå hun og var verdens mest vågne og nysgerrige baby og smilede til alle lægerne og sygeplejerskerne. Jeg blev natten over, og skulle så overvåges hver gang jeg ammede og bøvsede hende af, så de kunne så hvor meget hun gylpede/hvor vågen hun var. Ikke en dråbe gylp kom der og hun var en eksemplarisk baby!!

Næste morgen fik jeg skæld ud af lægen over at have spildt deres tid OG bragt mit barn i fare fordi jeg havde taget min baby med på en børneafdeling hvor der jo var fyldt med børn med farlige smitsomme sygdomme! (jaaa... altså det var jo ligesom min LÆGE der havde sendt os afsted, det var jo ikke for min fornøjelses skyld, vel?)

Jeg bar hende ud i bilen, og lige da hun skulle spændes fast gylpede hun 2 liter ud over bilen og sov i 100 år bagefter!! CHRIST!!!

Men dejligt at høre at alt er vel! Det er det heldigvis i 99 ud af 100 tilfælde!!! Men ihhhh hvor kan de forskrække os og drille de små bæster!

Knus og kram!

WHAT, skældte lægen dig ud?!

SERIØST - det kan man sku da ikke tillade sig! Man kommer jo KUN på sygehuset, hvis man er bekymret og bange altså - man kommer da ikke fordi man synes det er fedt at være der og "SPILDE" deres tid.. Jeg havde nok PANDET lægen én - hvis det var mig der var blevet sagt sådan til

Hende jordemoderen jeg havde her til aften, hun var bare SÅ sød... Og hun sagde at hvis jeg havde det på samme måde i morgen aften, med ikke at havde mærkede bettemanden - skulle vi komme igen...

Ejj, han er bare så livlig lige nu  Åhh, hvor er det da bare dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.