Velkommen til forældrenes verden!!!
Jeg var engang på Kolding børneafdeling med Kirstine da hun var ca. 3 mdr. Hun var sløv og gylpede ALT mad op, og vores læge der så hun lå og ikke ville vågne sendte os med det samme til Kolding.
Da vi så kommer derned lå hun og var verdens mest vågne og nysgerrige baby og smilede til alle lægerne og sygeplejerskerne. Jeg blev natten over, og skulle så overvåges hver gang jeg ammede og bøvsede hende af, så de kunne så hvor meget hun gylpede/hvor vågen hun var. Ikke en dråbe gylp kom der og hun var en eksemplarisk baby!!
Næste morgen fik jeg skæld ud af lægen over at have spildt deres tid OG bragt mit barn i fare fordi jeg havde taget min baby med på en børneafdeling hvor der jo var fyldt med børn med farlige smitsomme sygdomme! (jaaa... altså det var jo ligesom min LÆGE der havde sendt os afsted, det var jo ikke for min fornøjelses skyld, vel?)
Jeg bar hende ud i bilen, og lige da hun skulle spændes fast gylpede hun 2 liter ud over bilen og sov i 100 år bagefter!! CHRIST!!!
Men dejligt at høre at alt er vel! Det er det heldigvis i 99 ud af 100 tilfælde!!! Men ihhhh hvor kan de forskrække os og drille de små bæster! 
Knus og kram!
Anmeld