Billig emmaljunga duo edge på sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.080 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

morx4

jeg har tabt mit hjerte til denne vogn, specielt den nye farve black/red synes jeg bare er helt vildt flot!! men... er der mon nogen herinde der kender butikker (helst på sjælland) hvor man kan få dem billigt? eller nogen som har udsalg???

hilsen Marie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

maria_wlt

morx4 skriver:

jeg har tabt mit hjerte til denne vogn, specielt den nye farve black/red synes jeg bare er helt vildt flot!! men... er der mon nogen herinde der kender butikker (helst på sjælland) hvor man kan få dem billigt? eller nogen som har udsalg???

hilsen Marie

Du skal nok ikke sætte dine forventninger for højt... de nye modeller kommer ikke sådan lige på tilbud... desværre...

Det er sku ellers en lækker nu model... MUMS 

Anmeld

16. oktober 2010

morx4

næh du har nok ret.. :-D så må jeg jo bare spare på andre ting :-D den er jo heldigvis altid billigere end en Odder!! :-D

Anmeld

16. oktober 2010

maria_wlt

morx4 skriver:

næh du har nok ret.. :-D så må jeg jo bare spare på andre ting :-D den er jo heldigvis altid billigere end en Odder!! :-D

Og meget flottere... Jeg har den på billedet...plus klapvognen i samme farve.. Har jeg aldrig fortrudt og bliver mere og mere glad for den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. oktober 2010

morx4

Uuuuuh! den er også fin!!

jeg har efterhånden prøvet en pæn bunke af vogne (har 4 børn) men må indrømme at emmaljungas ser stærkere og mere slidstærke ud end den odder jeg har haft, liggedelen er større og bedre vatteret end liften i min urban jungle tvillingevogn (som forresten står til salg hvis nogen skulle have interesse???) og så er den stadig lille og vendbar uden at miste sin tilstædeværelse.

Jeg blev ved med at 'bumbe' ind i min ældste da jeg kørte med odderen, da den var så høj og stor at jeg ikke så ham.. og med vintre som sidste år så skal vi bare have en ordentlig foret vogn hvor lillepigen på 2 måneder kan ligge varmt og godt.

-og så ser deres vogne jo også helt vildt sej og frisk ud!! ;-)

Anmeld

16. oktober 2010

Sara_S

maria_wt skriver:

Og meget flottere... Jeg har den på billedet...plus klapvognen i samme farve.. Har jeg aldrig fortrudt og bliver mere og mere glad for den 

https://www.baby.dk/Users/PhotoAlbums/ViewPhoto.aspx?UserAlbumPhotoID=40859&Paging=true#Image

...og jeg har også købt præcis samme model (samme stel og det hele) bare i Dark Grey - rart at høre den er god!  

Har ikke taget den i brug endu, men glæder mig sindsygt meget... 

Kan i hvert sige at den er rigtig lækker og at den virker "robust"! 

Anmeld

20. oktober 2010

Pigent

Kender nogen der har sådan en vogn bare i en anden farve.
Jeg har kørt mange ture med den og den er bare lækker at køre med.

Elsker den farve i har fundet. Ellers køb en brugt på dba   http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/barnevogne-og-kombivogne/maerke-emmaljunga/?soeg=edge+duo+combi&vis=galleri&medbillede

Held og lykke med køb af barnevogn

Anmeld

21. oktober 2010

morx4

Köpte den fantastiske vogn i går. den er bare helt vidunderlig!!!! :-)

kan varmt anbefale emmaljunga!!!!

vi har efterhånden haft erfaring med rigtig menge märker, men emmaljunga er dog den lækreste 'gammeldags' vogn jeg har haft!!

hade held nok til at de havde 1 i black/red her i byen så det var bare helt fantastisk at vi ikke behövede at rejse het til själland for den :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.