hjælp ang sleebee posen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

maimik

jeg har lige fået vores anet barn, som er 7 uger. jeg har haft sleebee posen til min datter kun med den ene dyne i. endelig har jeg fået taget mig sammen til at vaske sleebee'en.. men hvordan samler man den igen? kan ikke huske hvordan de  snorre skal være og må de sove med/bærepladen??  og hvormaeget tøj skal de have på når de r ude og sove i sleebee i barnevogenen?

så kære piger hjælp mig.

og forresten super god lørdag aften til jer.

knus Maimik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

NoName

maimik skriver:

jeg har lige fået vores anet barn, som er 7 uger. jeg har haft sleebee posen til min datter kun med den ene dyne i. endelig har jeg fået taget mig sammen til at vaske sleebee'en.. men hvordan samler man den igen? kan ikke huske hvordan de  snorre skal være og må de sove med/bærepladen??  og hvormaeget tøj skal de have på når de r ude og sove i sleebee i barnevogenen?

så kære piger hjælp mig.

og forresten super god lørdag aften til jer.

knus Maimik

Jeg have også et hulens bøvl med at samle min igen... og gruer for at jeg skal have dyne nr to ind igen.... men den bedste måde er at lægge hele molevitten på gulvet så er det nemmere at danne sog et overblik. Det er kun stropperne på den ene dyne der skal igennem hullerne... god kamp... ti hi.... lad mig høre om det lykkes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.