Hvad gør man lige?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Ayasmor

Altså hvis der er to mulige fædre, og de er enæggede tvillinger?? Deres DNA-profil er vel identisk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Seriøst? Venter du dig?

Anmeld

16. oktober 2010

Malthes mor

Nej en DNA er ikke identisk. Så det skulle være muligt at sporer faren, hvis han aflægger blodprøve eller anden DNA materiale.

Anmeld

16. oktober 2010

Diana...

Er du gravid? 

Anmeld

16. oktober 2010

Ayasmor

Rosa skriver:

Seriøst? Venter du dig?

Haha... nej det gør jeg dog ikke.. og slet ikke med to mulige fædre.. og slet SLET ikke enæggede tvillinger.. hvis jeg er gravid nu, så er jeg enten jomfru maria, eller ret langt henne.. hehe

Kom bare lige til at overveje hvad i alverden man så lige gør??

Anmeld

16. oktober 2010

Ayasmor

Malthes mor skriver:

Nej en DNA er ikke identisk. Så det skulle være muligt at sporer faren, hvis han aflægger blodprøve eller anden DNA materiale.

også selvom de er enæggede??

Anmeld

16. oktober 2010

Louise mortil4

jeg tror du skal regne med der skal tages blodprøve af begge børn for at være 100 på det er den samme far, tror ikke det bliver godtaget med kun blod fra 1 barn men jeg ved det ikke.

Anmeld

16. oktober 2010

Low

Jeg mener at jeg så et Amerikansk program om det. det var en kvinde som havde været sammen med 2 enæggede og man kunne ikke finde ud af hvem faren var så det var den far som havde brugt mest tid med moren som blev far. Hæng mig ikke op på det men mener det var det de viste

Anmeld

16. oktober 2010

Ayasmor

Louise mortil4 skriver:

jeg tror du skal regne med der skal tages blodprøve af begge børn for at være 100 på det er den samme far, tror ikke det bliver godtaget med kun blod fra 1 barn men jeg ved det ikke.

mente nu hvis de mulige fædre var enæggede tvillinger

Anmeld

16. oktober 2010

Ayasmor

Low skriver:

Jeg mener at jeg så et Amerikansk program om det. det var en kvinde som havde været sammen med 2 enæggede og man kunne ikke finde ud af hvem faren var så det var den far som havde brugt mest tid med moren som blev far. Hæng mig ikke op på det men mener det var det de viste

og hermed kan vi så konkludere at hvis man skal være sammen med enæggede tvillinger, så gør det med min. 1 mdr.'s mellemrum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.