Tryk i maven...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.327 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

sandratobias

Hey piger...

Er lidt nervøs, hvor meget ska der til før det kan gå galt...???

Her til aften sku sønnen op og sidde i det at han kommer til at ta albuen i min mave med meget af sin vægt... Han vejer ca 15-16 kg...

Kan mærke den rumstere og sparker rundt der inde, men er lidt nervøs alligevel...

Sandra - uge 20+6...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Pige2009

Det plejer at skulle meget mere til før der sker noget. Du skal tænke på, at bebs ligger virkelig godt beskyttet derinde...

Anmeld

16. oktober 2010

LRJ

sandratobias skriver:

Hey piger...

Her til aften sku sønnen op og sidde i det at han kommer til at ta albuen i min mave med meget af sin vægt... Han vejer ca 15-16 kg...

Kan mærke den rumstere og sparker rundt der inde, men er lidt nervøs alligevel...

Sandra - uge 20+6...

Der skal mere til jeg prøvede det et par gange hvor min lillebror på 5 gjorde det det var først da en ældre dame Stormede li ind i min mave at der skete noget , Så bare rolig...
MEN hvis det begynder at gøre ondt og du ikk mærker liv så Tøv ikk et sekund med at ringe !

Anmeld

16. oktober 2010

sandratobias

Oka, mange takker ska i ha for sådan et dejligt beroligende svar... Men tænkte egentligt oz at hvis der havde været noget burde jeg jo egentligt ha blødt, og har jeg ikk heldigvis...

Anmeld

16. oktober 2010

B&J

Hey piger...

Sandra - uge 20+6...

ja der skal meget til for jeg var ca 3mdr henne da jeg faldt direkte med maven ned i gulvet og hovede med fordi jeg besvimede ude på badeværekset så det sagde slam lige ned og ingen skade er sket...

din baby ligger trygt og godt

Anmeld

16. oktober 2010

sandratobias

B&J skriver:

ja der skal meget til for jeg var ca 3mdr henne da jeg faldt direkte med maven ned i gulvet og hovede med fordi jeg besvimede ude på badeværekset så det sagde slam lige ned og ingen skade er sket...

din baby ligger trygt og godt

Ej puha da... Det var da ikk så fedt... Godt der ikk skete noget..

Mange takker for svar..

Anmeld

16. oktober 2010

quar20

Jeg er HEL sikker på det hele nok skal gå godt...!! ..! MEN MEN hvis du bemærker noget som du ikke har oplevet før, eller pludselig får ondt i maven, begynder at bløde osv - så kontakt straks lægen...!! Der er "sikkert ikke noget" MEN man skal da alligevel lige være på vagt..!!

Anmeld

16. oktober 2010

sandratobias

quar20 skriver:

Jeg er HEL sikker på det hele nok skal gå godt...!! ..! MEN MEN hvis du bemærker noget som du ikke har oplevet før, eller pludselig får ondt i maven, begynder at bløde osv - så kontakt straks lægen...!! Der er "sikkert ikke noget" MEN man skal da alligevel lige være på vagt..!!

Oka... Hvor er det bar dejligt med beroligende svar... Men har ikk ondt og har ikk blødt og den suser rundt der ibnde som den plejer at gøre hver aften... Har godt nok haft en masse trykken i højre side eller del af maven.. Men det er ikk i forbindelse med det... Torsdag eller i går morges ku jeg ikk rejse mig helt op uden det gjorde ondt... Så lagde mig ned og efter et stykke tid gik det nogenlunde væk.. Og det har ikk været så slemt efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.