TAK søde Katrine - har sådan tænkt på at ringe til dig - hvordan går det med børnehavebarnet? Og sådan generelt...synes det er længe siden, vi har hørt noget 
Hvor er du sød at spørge. Vi har det godt. Eller det er så meget sagt - Jeg er faktisk hunde-hamrende syg på 4 døgn nu. Slemt ramt af influinza, snot, ondt i hals og ører, og der-tilhørende.....diarré 
Og i nat kastede Celina op
.... Men ellers! Så går det rigtig fint.
Bianca er ikke ked af at blive afleveret mere. Hun skulle lige gennemgå en "ahaa...så det her er altså HVER dag" -fase, hvor hun syntes at børnehave var øv. Men nu er hun okay med det.
Og der skete det helt store i fredags - Bianca lavede PØLLER PÅ WC'et henne i børnehaven. Nuiii, hun var stolt. Og de havde "hilst" på den og sendt den godt "afsted" ...hahaha.
Celina er ligesom blevet mere løssluppet, hvis man kan sige sådan, siden Bianca startede i børnehaven. Personalet i vuggestuen, syntes at de kan mærke en væsentlig forskel, og siger at hun er SÅ glad og fuld af krudt dagen lang derhenne. Før har Bianca måske været lidt over hende, fordi hun har villet passe på hende. Min frygt var at de ville begrænse hinanden.
Men jeg syntes nu at tiden de nåede at have sammen, gik rigtig godt!
Der er jo både for og imod, men på den tid som de havde sammen, som jo var ret kort, der var det alletiders for dem. Og nu er det så også godt, at de kan have deres ldit hver for sig!
Så nu er de glade og nemme at aflevere igen, og det kører rigtig godt.
Hvordan går det med Annika og Lina, er de HELT på plads i det nye nu? Og hvordan med dig og hende pædagogen som du (måske) mistolkede lidt ift. Pelle's måde at anskue hende?
Udover alt det andet, og skole/job, mv. Så har vi haft meget om ørerne ift. hjemmet, da der viste sig at være fugt på badeværelset. Så vi har gang i en masse for at rette op på dét. Og så har vi solgt den ene bil i torsdags, og fået en scooter i stedet. Så nu må vi (som de fleste andre jo også formår) lære at "nøjes" med én bil igen. Det kræver lidt mere planlægning fremover, da det jo er en enorm frihed at have HVER SIN bil at køre i. Men det var også en dyr og unødvendig luksus!
Nu prøver jeg bare at komme på toppen, så jeg kan få krudt til at skrive en mindre opgave til skolen til næste uge. Og så har pigerne ferie fra sidste halvdel af ugen. Så skal vi hygge os ...UDEN mere sygdom forhåbentligt!
Håber I har det godt alle fire, hjemme hos Jer ???
- Og jeg er stadig helt paf over så smuk en kage du (igen) har kreeret.