Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StephanieJ skriver: Prøv at klikke ind på tvtid.dk, så udgår du zappe-finger-kramper
Prøv at klikke ind på tvtid.dk, så udgår du zappe-finger-kramper
smaaaart - takker...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der kommer The wedding singer (amerikansk komedie drama) på tv3 klokken 21.00
BlyViol skriver: heller ik, synes ik det er spor sjovt
heller ik, synes ik det er spor sjovt
Heh ... Vi elsker det her
Bromberg skriver: www.tvtid.dk Her skal vi se Bingo Banko.. Kæresten er gået i barndom og har printet plader ud
www.tvtid.dk
Her skal vi se Bingo Banko.. Kæresten er gået i barndom og har printet plader ud
haha, har kun set 10 minutter af det, det er bare slet ik mig. der måtte gerne kommer borgen hver aften i stedet for
Men tak for link.
Ayasmor skriver: Der kommer The wedding singer (amerikansk komedie drama) på tv3 klokken 21.00
den ser faktisk ok ud
BlyViol skriver: smaaaart - takker...
Så lidt
BlyViol skriver: haha, har kun set 10 minutter af det, det er bare slet ik mig. der måtte gerne kommer borgen hver aften i stedet for Men tak for link.
Synes nu heller ikke det er det mest spændende de kan sende lørdag aften.. Men jeg må vel gi mig engang imellem
BlyViol skriver: den ser faktisk ok ud
det gør den nemlig.. den har jeg ihvertfald planer om at se, under dynen med en god kop kaffe og en pose chips
Bromberg skriver: Synes nu heller ikke det er det mest spændende de kan sende lørdag aften.. Men jeg må vel gi mig engang imellem
ja hehe, det må man... det er ligesom herhjemme når der er deadliest catch :/
Ayasmor skriver: det gør den nemlig.. den har jeg ihvertfald planer om at se, under dynen med en god kop kaffe og en pose chips
åhr ja, kaffe goood ide.. eller the.. kaffe er jo ik det aller bedste når man er godt træt..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128