Idag har vi sagt farvel til gamle oldefarmor.
Oldefarmor røg på sygehuset for ca. 14 dage siden, efter et dumt uheld i sit hjem, hvor hun brækkede lårbenet. Hun skulle opereres og kom ikke rigtig på toppen herefter.
I mandags kom hun hjem. Hendes 6 børn var hos hende. Det var som om hun ikke rigtig kunne finde ro den aften og min svigerfar havde sagt at nu var der ikke mere hun skulle ordne, så hun kunne godt lægge sig til at sove. Aftenen tilbragte hun med et par af sine børn, med kortspil og hygge.
Næste morgen var hun død.
Det er så godt at hun nåede at komme hjem til sig selv!
Oldefarmor blev 95 år og var frisk i hovedet til det sidste, men hendes gamle krop kunne ikke være med mere.
Hun efterlod 6 børn, 12 børnebørn og 24 oldebørn!!! og hun havde fuldstændig styr på hvem alle var!
Idag blev hun bisat i Svendborg og bagefter samledes vi alle i hendes hus, som hendes svigerfar byggede i sin tid.
Her holdt hun hvert år lillejuleaften for HELE familien! og hver sommer en stor grillfest i haven. Det bliver helt underligt at det nu er slut.
Min svigerfar havde scannet en masse meget gamle billeder ind, og lagt på en usb som så kørte på tv'et hele dagen. Det var rigtig hyggeligt at høre dem alle fortælle minder om de forskellige billeder.
Det var en rigtig fin bisættelse. Jeg kendte hende ikke så godt men blev dog stadig meget rørt af det hele.
Jeg måtte lige synke en ekstra gang da Carstens nevø vender sig om og kigger på Carsten og siger "Ved du hvem der ligger i skattekisten? det gør oldefarmor.... hun gad ikke mere"
Sov sødt oldefarmor 
Anmeld