Vi skam også fået en ny...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Mira0911

Dagplejeplads til Julie fra 1. Januar 2011! Det bliver rigtig spændende... 

Vi skal til et kontakt møde med den nye dagplejer medio November... Hold op hvor jeg glæder mig... Dagplejeren ligger lige på vejen til kæresten's arbejde... Så det kan jo ikke være bedre... 

Kan dog godt mærke at tiden render hurtigt nu med den nuværende dagplejer... Vi er så glade for hende - Håber vi også bliver rigtig glade for den nye... :) 

Er nu meget spændt hvad Julie siger til den nye, når den tid kommer... 

Når ens børn nu starter i helt ny dagpleje, så er det vel lige på og hårdt fra starten eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Mira0911

op...

Anmeld

16. oktober 2010

TTM

Jeg ville regne med nogle dage på deltid før hun starter helt op.... Jeg måtte af arb. mæssigegrunde starte op på fuldtid fra start af (skiftede fra vuggestue til BH som er integreret) og der fik jeg en meget ked datter som absolut havde haft brug for en blid start...

Mit råd og fremadrettet holdning er de har brug for en indkørselsperiode som da de startede op første gang. Så kan man altid blive positivt overrasket hvis ungerne falder hurtigt til..

Anmeld

17. oktober 2010

Mie A

Mine børn skal også skifte institution til næste år (børnehve og vuggestue) Vi regner med at bruge en lille uges tid til indkøring.

Anmeld

17. oktober 2010

Mira0911

Men er normalt at have en indkørings periode når de starter et nyt sted? 

Anmeld

18. oktober 2010

oerbaek

MoarJ skriver:

ja det er normalt da det jo er et nyt sted, nye børn og en ny dagpleje så jeg vill etage og bruge en lille uges tid på at få hende indkørt hvis det var mig

Anmeld

18. oktober 2010

HDA2311

Da Sebastian skiftede dagpleje hentede vi ham til middag den første uge, så han lige havde lidt tid til at vænne sig til det nye sted.

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Jeps

Anmeld

18. oktober 2010

Mira0911

twinboys skriver:

Jeps

Okey... Tak for svar søde,... :) 

Anmeld

19. oktober 2010

twinboys

MoarJ skriver:

Okey... Tak for svar søde,...  

Var da så lidt smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.