Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Altid på bagsædet. Jeg har været ude og køre med en hvor hendes barn sad ved siden af hende og mig og min søn sad bag i. Hendes datter var ked af det flere gange på den tur og det distraheret hende så meget at hun flere gange var på vej over i den anden side, Jeg var pisse bange for at køre med hende og har ikke gjort det siden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har slået airbaggen fra og har fået monteret iso-fix beslag i sædet, så hun sidder på passager sædet. Det er rart da jeg somregel altid kører alene med hende. Når hun blir lidt større, så er det om på bagsædet.
Tusind tak for jeres svar
Har også selv kun haft Victor til at sidde bagved mig på bagsædet, tror også jeg ville kigge/snakke/nusse ham for meget, hvis han sad ved siden af mig.
Men ville bare lige høre hvad I andre gør
Frederic har aldrig siddet bag i bilen... I alle vores biler sidder han på forsædet...
De sidder begge på bagsædet - den store bag mig og den lille i højre side. Jeg har monteret et spejl på nakkestøtten så jeg kan se hvad lillebror laver (hans stol er jo bagudvendt)...
Børn hører til på bagsæddet. Og hvis muligheden byder sætter jeg mig gerne om sammen med dem
Mor til Frederic skriver: Frederic har aldrig siddet bag i bilen... I alle vores biler sidder han på forsædet...
Må jeg spørge hvorfor ? Det er jo den farligste plads i bilen ,,
D & A's mor skriver: De sidder begge på bagsædet - den store bag mig og den lille i højre side. Jeg har monteret et spejl på nakkestøtten så jeg kan se hvad lillebror laver (hans stol er jo bagudvendt)...
Spejl på nakkestøtten -god idé.
Muffi . skriver: Må jeg spørge hvorfor ? Det er jo den farligste plads i bilen ,,
fordi den ene er en gammel 4*4 nissan patrol fra 87 og den har kun 2 sæder...
Ja den farligste ud fra div tests... Men det er lige så meget det at have en god stol der passer til netop sit barn.
I lastbil sidder han også foran.
Altid bagsædet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128