Emmaljunga Duo Combi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.763 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Elegant og stilfuld Emmaljunga Mondial Duo combivogn i smuk og praktisk vandskyende cremefarvet leatherette. Perfekt størrelse og smidighed til bylivet, men med det klassiske sportsstel som gør det let at komme rundt på brosten eller på skovtur. Praktisk justerbart teleskopstyr. Har kun været brugt i 4 måneder. Så fin som ny. Har dog en lille misfarvning på størrelse med en peanut på læderet. Klapvognsdelen brugt 4-5 gange. Indbygget insektnet. Nem at klikke af og på stellet og let at bære - f.eks. op i lejligheden. Læs mere om denne lækre cityvogn på emmaljungas egen hjemmeside.
Pusletaske fra Emmaljunga i samme creme leatherette medfølger - så god som ny. Dertil kommer regnslag, madrasser, overlæder til klapvognen, Termostof-flaskevarmer i creme leatherette m.m.

Nypris ialt ca. 7500kr. Flere billeder kan sendes.

PRIS: 5000kr inklusive ALT!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

Bavianis

Hej Rosa.

Hvordan kan det være I vil sælge den allerede sveske?

Anmeld

16. oktober 2010

Sara_S

Bavianis skriver:

Hej Rosa.

Hvordan kan det være I vil sælge den allerede sveske?

Det var lige det jeg også tænkte på... 

Har jo det samme model herhjemme (bare ikke i læderette)... er der noget galt med den?!? Størrelsen måske? 

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Sara_S skriver:

Har jo det samme model herhjemme (bare ikke i læderette)... er der noget galt med den?!? Størrelsen måske? 

vi har også sådan een, og det eneste problem var ligge målet.... der gik jo ikke lang tid før vores datter ikke kunne ligge i den:0(

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Sara_S skriver:

men så købte vi jo bare en billig nr. 2 vogn til at sove i, og brugte den dejlige og lækre klapvognsdel der er med:0) den ville jeg ikke undvære for noget!

Anmeld

16. oktober 2010

Sara_S

Ni-ko-li-ne skriver:

vi har også sådan een, og det eneste problem var ligge målet.... der gik jo ikke lang tid før vores datter ikke kunne ligge i den:0(

Det tænkte jeg nok... Men klapvogndelen burde også være rimelig god at ligge ned i har jeg hørt... 

Iiih altså, det er så besværligt... og jeg har ikke en gang taget den i brug endnu.

Anmeld

16. oktober 2010

Sara_S

Ni-ko-li-ne skriver:

men så købte vi jo bare en billig nr. 2 vogn til at sove i, og brugte den dejlige og lækre klapvognsdel der er med:0) den ville jeg ikke undvære for noget!

Lige præcis... 

Anmeld

16. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Sara_S skriver:

Det tænkte jeg nok... Men klapvogndelen burde også være rimelig god at ligge ned i har jeg hørt... 

Iiih altså, det er så besværligt... og jeg har ikke en gang taget den i brug endnu.

vi skulle bruge en sove vogn til DP.... så der var klapvognen ikke nok...
men jo, det er en dejlig klapvognsdel! :0)

Anmeld

16. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Der er 2 grunde til at vi gerne vil sælge, til trods for at jeg ELSKER denne vogn:

1. jeg vil hellere bruge en barnevogn nu til vinter end klapvognen og min søn begynder så småt at blive stor i barnevognskassen, hvis vi havde fået et vinterbarn havde størrelsen passet perfekt - så kunne vi skifte til klapvognen til sommer

2. Vi kigger på hus og derfor vil vi få brug for en vogn han kan sove i flere år fremad, og derfor er en combi ikke længere det oplagte valg for os...

Anmeld

16. oktober 2010

Ayasmor

Der er 2 grunde til at vi gerne vil sælge, til trods for at jeg ELSKER denne vogn:

1. jeg vil hellere bruge en barnevogn nu til vinter end klapvognen og min søn begynder så småt at blive stor i barnevognskassen, hvis vi havde fået et vinterbarn havde størrelsen passet perfekt - så kunne vi skifte til klapvognen til sommer

2. Vi kigger på hus og derfor vil vi få brug for en vogn han kan sove i flere år fremad, og derfor er en combi ikke længere det oplagte valg for os...

ejj hvor ville jeg gerne være højgravid nu så jeg kunne få et vinterbarn og købe den smækre vogn.. ihh jeg tror jeg er forelsket.. hehe.. held og lykke med salget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.