Har fået en ferie sydpå :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. august 2008

Kloster

Ja svigerfar fortalte lige i går, at han og konen ville invitere hans og hendes børn og børnebørn med en tur sydpå i uge 8. Det har gjort det 2 gange før, men vi var kun med første gang. Det var til Tyrkiet. Nu er det jo sådan et jeg er færdig i uge 6. Dejligt :D Jeg regner med at starte på plejehjem lige efter min udd. Men skal jo så have ferie i uge 8 igen... Kan jeg tillade mig at starte med at sige, at betingelsen for, jeg kan starte er, at jeg kan få ferie i uge 8(?) Ell skal jeg gå ledig indtil fx 1. marts på dagpenge (?) Jeg skal jo så her søge 4 jobs om ugen og jeg tænker slet ikke de kan lade mig være, når jeg er nyudlært ssa'er. Andet spørgsmål er feriepengene... Jeg får aktiveringsyddelse nu og når jeg er færdig har jeg afholdt mine 5 ugers ferie. Men hvad med min 6. ferieuge(?) Kan jeg bruge den der i uge 8(?) (H) Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2008

fam.4xc

din heldige banan :P

Synes sagens du kan søge job og sige at du altså har planlagt ferie i uge 8 :P

Jeg er ik helt sikker på det med 6. ferie uge.... umiddelbart ville jeg synes du godt sku ku bruge den der....

Kram Camilla der slet ik er misundelig:@

Anmeld

3. august 2008

MorCamilla

Hvor lækkert med en ferie syd på... Gid det var mig...
Jeg synes også godt at du kan sige at du kan starte med er nød til at have ferie i uge 8, da I har en planlagt rejse... Det kan jeg ikke se det forkerte i..

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.