Spis dig gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
423 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2010

MissGeoh

Søger denne bog til billige penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

NessaXenia

16. oktober 2010

<3

ok - virker den?? synes det lyder lidt mærkeligt nemlig

Anmeld

16. oktober 2010

Thereseh

MissGeoh skriver:

Søger denne bog til billige penge.

Den er mest henvendt til piger med PCO. Jeg har ikke selv PCO, men har brugt den som lidt slankekur/inspiration. Læs den, bliv inspireret, men har du ikke PCO, er der ingen grund til at følge den slavisk. 

Jeg nåede at spise efter den i knap en måned, inden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Tror nu næppe det var bogens skyld, mere kæresten og min's sengegymnastik 

Der er en del lækre opskrifter i bogen. 

Anmeld

16. oktober 2010

MissGeoh

Thereseh skriver:

Den er mest henvendt til piger med PCO. Jeg har ikke selv PCO, men har brugt den som lidt slankekur/inspiration. Læs den, bliv inspireret, men har du ikke PCO, er der ingen grund til at følge den slavisk. 

Jeg nåede at spise efter den i knap en måned, inden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Tror nu næppe det var bogens skyld, mere kæresten og min's sengegymnastik 

Der er en del lækre opskrifter i bogen. 

Jeg tænkte at det kunne være godt. Jeg fik konstateret pco for nogle år tilbage og var så ved gyn for nogle måneder siden hvor jeg fik af vide at der faktisk ikke var så meget pco at komme efter mere.

Men kunne godt tænke mig at følge den i noget tid, da jeg er ked af mig selv, og jeg ikke rigtig synes der sker noget som helst i maven.

Så måske det kunne hjælpe lidt på vej.

Anmeld

16. oktober 2010

twinboys

God læselyst og velbekomme

Anmeld

16. oktober 2010

Snefnug1984

Den er fin til os med pco, men der er desværre ikke så mange opskrifter i den. Der er meget forklaring om barnløshed osv. i den, så hvis det er en bog med opskrifter du søger, vil jeg hellere anbefale spis maven flad - den er også henvendt til pco piger..

Anmeld

16. oktober 2010

Thereseh

MissGeoh skriver:

Jeg tænkte at det kunne være godt. Jeg fik konstateret pco for nogle år tilbage og var så ved gyn for nogle måneder siden hvor jeg fik af vide at der faktisk ikke var så meget pco at komme efter mere.

Men kunne godt tænke mig at følge den i noget tid, da jeg er ked af mig selv, og jeg ikke rigtig synes der sker noget som helst i maven.

Så måske det kunne hjælpe lidt på vej.

Det kan ikke skade at følge bogen. Du skal nok være forberedt på at bruge lidt mere end du plejer på madbudgettet, hvis du ikke er vandt til at købe økologiske varer, og så meget grønt som bogen anbefaler dig at spise 

Glæder mig til at læse mere om hvad du synes om bogen, og krydser fingre for at den bringer dig to streger på testen 

Anmeld

16. oktober 2010

MissGeoh

Tak det håber jeg også. Og jeg skal nok give besked.

Ved endnu ikke om det bliver bogen, eller om jeg bare begynder med sundere kost.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.